Gå til innhold

Samsugn galaxy 3 og skjermforandring

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nylig fått en samsung galaxy 3 men de gangene sønnen min spiller og låner mobilen så skjer det noe helt annerledes.altså skjermen blir helt rart mest lille farge noen som vet hvordan jeg kan fikse det til normalt og hvordan dette skejr mens han har mobilen?hva er det han trykker på?

takk

Anonym poster: 9f6687781aea33a959be8476c58bb601

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Skjönner ikke helt hva du mener her.

"Mest lille farge.."?

Skrevet

skjermen blir helt annerledes enn den pleier å være kunne godt tatt et bilde men jeg veit ikke hvordan jeg kan ta bilde av skjermen på samsung galaxy s3?

så kan jeg legge det ut her da blir det kanskje litt lettere for dere å se?

Skrevet

For skjembilde: hold inne den fysiske knappen foran på skjemen og av/på knappen, så blir skjermbildet tatt.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Man må trykke de inn samtidig vel og merke ;)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Men hva mener du med anderledes?

Blir den mörkere/lysere? Er det farge?

Skrevet

det blir ikke helt blå og fint som som den pleier ikonene blir annerledes ..helt annen farge

jeg vet ikke hva fysiske knappen foran er jeg:(

Skrevet

For å ta skjermbilde bare stryker du siden av håndflaten fra høyre til venstre på hele skjermen ;-)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Under skjermbildet så finnes det en knapp, den kalles gjerne "hjem-knappen" og den brukes for å gå ut av programmer du er i, som for eksempel å lukke en app.

På siden av telefonen så har du også en knapp, på höyresiden. Den brukes normal for å slå av telefonen slik at skjermen blir svart.

Om du trykker på disse to knappene samtidig og venter ett sekund, så vil telefonen ta bilde av skjermen slik den er akkurat da.

Da kan du gå inn på Galleriet hvor du har alle bildene. Bildet du tok av skjermen vil da ligge i en mappe som heter Screenshots

Skrevet

tusen takk for hjelpa alle sammen men nå er den rare forandringen borte om det dukker opp igjen skal jeg ta bilde av for nå kan jeg ta bidle:)

takk alle sammen :)

Skrevet

Høres ut som det er en feil i selve displayet, og dette vil neppe vises på et screenshot.

Skrevet

Høres ut som det er en feil i selve displayet, og dette vil neppe vises på et screenshot.

helt riktig det du sier

jeg prøvde å ta bilde men det ser ikke ut på bildet da bilde ser helt normalt ut

hva tror du det kommer av?

jeg det irriterer meg veldig..

jeg har fått den i gave fra England..--

hvordan kan dette fikses?

jeg må ofte omstarte telefonen forå få fargen til et normalt igjen .(

Skrevet

jeg prøvde å ta bilde men bildet ser helt normalt ut enn det den gjør på skjermen:(

post-37809-0-84850300-1358114126_thumb.p

Skrevet

Som en annen sier her, feil på skjermen. Kanskje en ide å ikke låne den bort til sønnen din, kanskje han blir litt for engasjert og rett og slett trykker for hardt?

Skrevet

Nesten merkelig om du klarer å fremprovosere dette på s3en da frontglasset er ganske tykt. Jeg er enig med forrige taler om at det spørs om den har blitt litt voldsomt behandlet. En LCD-skjerm består jo av flytende materialer, så det er jo begrenset hvor mye juling det tåler.

Det koster rundt 1200,- for en skjerm til Galaxy S2, så jeg mistenker at prisen på S3 ikke er så langt unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...