AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Endelig skal kjøkkenet males. Har et brunt heltre kjøkken i eik, og nå skal det males hvitt. Har mast meg til det, for mannen mener kjøkkenet er fint som det er. Det passer ikke inn i min lyse stil, så nå endelig fikk jeg viljen min. Vi skal leie folk til å male det, men skal vaske det ned selv. Lurer på hvor lang tid det kan ta før det er ferdig.Noen her som har malt et kjøkken? Det er 10 skuffer, 8 skap oppe, og 6 skap nede. Og alle innredning må males. Må innsiden males også, hyller ect? Inni er fargen lysere enn skapdørene. Anonym poster: 5cf2c0f2163981fb68c8333042994cb0
LittleJ Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Det spørs jo akkurat på hvor mye jobb det blir =P Kanskje de må pusse ned overflatene før de maler for å få best mulig resultat? Om du maler innvendig bestemmer du jo selv! Men resultatet blir nok best om du gjør det...
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Skal heldigvis ikke male selv, men blir en fæl jobb å tømme alle skap + vaske alt ned. De må nok pusse litt også ja. Håper bare ikke det blir like dyrt som å kjøpe nytt, siden malerene skal ta jobben. Anonym poster: 5cf2c0f2163981fb68c8333042994cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå