Gå til innhold

Er kvinner mer "barnslige" enn menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en teori her, correct med if I'm wrong. Kvinner liker generelt barn bedre enn menn, ergo kvinner må ha en humor som er mer barsnlig enn menn. Kan dette stemme?

Grunnen til at jeg spør er at jeg synes det er veldig lett å få kvinner til å le :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner er i mentalitet 2 år eldre enn menn.

Så da ler de vel av barnslige menn :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Kvinner er i mentalitet 2 år eldre enn menn.

Så da ler de vel av barnslige menn :skratte:

Hvor har du dette sprøytet fra?

Anonym poster: 26bf33b1e4c252dc6c6077115b023be0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en teori her, correct med if I'm wrong. Kvinner liker generelt barn bedre enn menn, ergo kvinner må ha en humor som er mer barsnlig enn menn. Kan dette stemme?

Grunnen til at jeg spør er at jeg synes det er veldig lett å få kvinner til å le :)

Fordi det vekker morsinnstinktet og man vil ta vare på barnet ikke for å leke på barnets nivå. Nei menn med sin prumpehumor er ufattelig barnslig.

Skrevet

Jeg er utrolig barnslig for å være kvinne, jeg ler og tuller hele tiden, blir nesten ikke sint, leker å løper rundt med barn og dyr mens kjæresten min er litt mer resevert. Vi er veldig forskjellig, jeg er fri og bekymringsløs mens han har mål og ambisjoner. (sier ikke at jeg ikke har det) men han snakker veldig mye om seriøse "kjedelige" ting. Har alltid vært den barnslige og karismatiske, tar ikke livet så seriøst.

Men under overflaten vil jeg si at jeg tenker mer enn de fleste, merker at i samtaler og prioriteringene jeg og kjærester min tar er jeg den "smarte" selv om han prøver å være ambisiøs, men jeg tror han prøver for hardt og det resulterer bare skallebank for no reason..

Anonym poster: 945939575a2806021616f085b8d096b4

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Jeg er ganske barnslig, men ikke særlig glad i barn. Så mye for den teorien.

• Liker 1
Skrevet

Samme her.

Anonym poster: 73d1d8bc6e546ba18acb0c25be9cba4f

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Samme her.

Anonym poster: 73d1d8bc6e546ba18acb0c25be9cba4f

og samme her :)

Gjest forvirretvegglus
Skrevet

Tror ts blander barnslig og omsorg.

Gjest Elissima
Skrevet

og samme her :)

Samme her! Liker ikke barn noe særlig, likevel får jeg ofte høre at jeg har humor som en 14-åring..

• Liker 2
Skrevet

Samme her! Får ofte høre at jeg er skikkelig barnslig, men barn har jeg ikke helt sansen for gitt..

• Liker 2
Skrevet

Samme her! Får ofte høre at jeg er skikkelig barnslig, men barn har jeg ikke helt sansen for gitt..

Samme her

Anonym poster: d355ff18628e6de608a11d3cc81d0940

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke et av kjønnene er barnsligere enn det andre. Men finnes uten tvil individer som er barnsligere enn folk flest...

Gjest LineaAlba
Skrevet

Det er kanskje fordi du ser bra ut?

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Kanskje de bare ler for å være høflige?

Skrevet

Kvinnene ler nok av deg og ikke med deg. Du har vært for dum til å forstå det.

Skrevet

Flere menn enn kvinner som spiller tvspill, dataspill ol hvertfall.

Anonym poster: f84b44fe4d619f4d748dde9efaf08177

Skrevet (endret)

Tror nok en del kvinner ler med barnet, for å vise omsorg.

Litt sånn "Ja du den der var kjeeeeeeempefiiin, den henger vi på kjøleskapet", når barnet kommer med noe ræl som alle vet ser helt jævlig ut.

En del kvinner ler nok også av andre voksenes idiothumor, for å være høflig.

Endret av Alice123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...