Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Dersom jeg skal studere jus på universitet, må jeg ad ta ex.phil? I hvilke tilfeller må man ta ex.phil og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Ex phil må taes og bestås før en hvilken som helst eksamen på universitetet. Sånn var det ihvertfal før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 Ex phil må taes og bestås før en hvilken som helst eksamen på universitetet. Sånn var det ihvertfal før. Men sånn er det ikke lenger... For et par år siden kunne man f.eks ta inntil 30 vekttall før man tok ex. phil, men nå er jo alt gjort om igjen. Jeg har inntrykk av at det er nye regler hele tiden, og de forskjellige universitetene har ulike regler så det lureste du kan gjøre er å spørre der du har tenkt å studere jus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå