Gjest Snusmumrikken Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Jeg har snust i litt over 3 måneder. Vet at det ikke er lenge, men jeg er forferdelig avhengig. Det begynte med de svakeste snus-merkene som mocca og catch. Nå må jeg ha 06. Jeg har alltid to snus under leppa, en på hver side. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å slutte. Jeg prøvde å gå uten 3 dager i juleferien, men jeg ble enormt sur, rastløs og stressa. Hva er deres tips? Jeg bruker en boks om dagen, så snusforbruket er veldig høyt. Burde jeg kutte ut brått eller trappe ned? Og hvis jeg skal trappe ned, hvordan burde jeg gjøre det? Nå er det slik at jeg føler et tomrom hvis jeg bare har en snus i leppa. Jeg må ha to. Burde jeg skrive ned en konkret plan om hvordan jeg har tenkt til å trappe ned? Jeg har allerede fått to begynnende snuslommer i leppa fordi jeg snuser så mye.
Gjest Reza08 Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Hva som er best er individuelt. Kutte ut med en gang er kanskje aller best, men kan være vanskelig. Hvis du vil trappe ned, bestem deg for å ta to mindre snus, hver dag, eller kjøp en siste boks og tyn all nikotin ut av hver eneste bleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå