Gå til innhold

Ville du blitt glad hvis du fikk et smykke som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du blitt glad hvis du fikk et smykke i hvitt gull, med øredobber til, som han egentlig mente/ønsket å gi til sin venninne før han møtte deg. Sin veninne som har var dønn forelsket i i mange år, i all hemmelighet, og som han fortsatt ikke visste om han var ferdig med når han møtte deg...

Og du fant ikke ut at det smykket egentlig var ment til henne før nesten ett år etter du fikk det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis det ett år etter fortsatt hadde vært et godt forhold, og jeg var sikker på at han var over henne og ville være med meg, så hadde jeg nok ikke reagert så voldsomt og bare tenkt at det var en ubetenksom gave. At det var lite gjennomtenkt.

Hadde forholdet generelt vært dårlig derimot ...

Endret av Wolfmoon
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på, hva ville du ha gjort hvis du fikk vite at den diamantinsatte platinaringen du fikk som forlovelsesring (fra Tiffany) opprinnelig var gitt til forrige forlovede? Ville du ha beholdt den, eller solgt den? Og hva ville du ha sagt til mannen din eventuelt?

Anonym poster: 2824a10f2e4b300e31038545b5c4a4bc

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet og lei meg og sagt "sorry, men dette kan jeg ikke bære, da det ikke var tiltenkt meg". Slike gaver synes jeg er veldig personlige, så selv ved å legge masse godvilje til hadde det gitt meg en bismak i munnen. Jeg ville ikke ha tråkket på meg selv og bært det og latet som om det liksom var greit. Jeg er verdt mer enn som så ;)

Anonym poster: d9ee7ad05d028491dfeb0a73fa41902b

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes en forlovelsesring som faktisk er gitt til noen før, er langt verre enn et "ubrukt" smykkesett.

• Liker 7
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Det er metall, fullstendig irrasjonelt og selge det billig for å kjøpe noe som ser mer eller mindre identisk ut for en halv formue kun fordi det opprinnelig var tiltenkt noen andre. Hvilke smykker han kjøper reflekterer jo antagelig hans smak og ikke bare smaken til partneren. Ingen som reagerer på at det var tiltenkt noen andre når man arver smykker...

Skrevet

Ville ihvertfall lurt på om hans sosiale antenner var misdannet, jeg ville da aldri resirkulert noe slikt og fortalt mottaker til hvem og hvorfor det ble innkjøpt!!

• Liker 2
Skrevet

Ville ihvertfall lurt på om hans sosiale antenner var misdannet, jeg ville da aldri resirkulert noe slikt og fortalt mottaker til hvem og hvorfor det ble innkjøpt!!

Han sa det ikke, jeg fant det ut ved en tilfeldighet nesten ett år senere. Jeg mistenkte det når jeg fikk det, og spurte et par dager etterpå. Han nektet...
Skrevet

Han sa det ikke, jeg fant det ut ved en tilfeldighet nesten ett år senere. Jeg mistenkte det når jeg fikk det, og spurte et par dager etterpå. Han nektet...

At han i utgangspunktet nektet synes jeg er langt, langt verre enn at han ikke tenkte på at det kunne være et problem og derfor ga det til deg!

Skrevet (endret)

...

Endret av Shamin
Skrevet

At han i utgangspunktet nektet synes jeg er langt, langt verre enn at han ikke tenkte på at det kunne være et problem og derfor ga det til deg!

Ts: han visste at det ville vært et problem, for hun har vært et sårt tema fra begynnelsen av...

Anonym poster: 28c87443b6cd8d388048c7e7bffb355e

Skrevet

Ts: han visste at det ville vært et problem, for hun har vært et sårt tema fra begynnelsen av...

Anonym poster: 28c87443b6cd8d388048c7e7bffb355e

Så med andre ord, enda verre ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...