Gjest care Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 I helgen har jeg vært alene og fikk lyst på pizza. Da kjøpte jeg meg pitabrød og la på fyll. inn i ovene til osten har smeltet. Det ble utrolig lettvindt og godt. Bare et tips til alene beboere
Gjest Lea Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Fungerer utmerket. Det gjør også Nan (sånne man kjøper halvstekt). Da blir bunnen mykere og får litt mer smak en pitabrød.
Gjest care Skrevet 14. mars 2004 #3 Skrevet 14. mars 2004 Da blir bunnen mykere og får litt mer smak en pitabrød. Aha takk for tips.
Arkana Skrevet 14. mars 2004 #4 Skrevet 14. mars 2004 Fungerer utmerket. Det gjør også Nan (sånne man kjøper halvstekt). Da blir bunnen mykere og får litt mer smak en pitabrød. Enig, porsjonspizza av naan-brød er kjempegodt. Lurer på om polarbrød kan brukes til det samme, de er jo så søte, små og runde.
Gjest 1111 Skrevet 14. mars 2004 #5 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har brukt både pitabrød, polarbrød og loffskiver ved siden av hverandre, det er kjempegodt og kjempeenkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå