AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #21 Del Skrevet 21. mars 2013 Mobilappen Waze (gratis, men bruker litt datatrafikk) gjør det lett å finne de laveste drivstoffprisene til enhver tid, i alle fall der det er en del brukere, som i byene. Brukerne kan oppdatere prisene når de befinner seg på en bensinstasjon. I tillegg kan appen brukes som navigasjonsverktøy, og med hjelp fra brukernes sanntidsrapporteringer får man også varsler om køer, fotobokser, ulykker og politikontroller mm. Litt mer på NRKbeta. Anbefales! Anonym poster: 1e42f96d43b31bca332965572dd0c87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #22 Del Skrevet 21. mars 2013 @joanne80, det er litt uklart hvor mye et rabattkort bidrar i innsparingen... Store beløp er det mest sannsynlig ikke snakk om. Anonym poster: 059052cc0577b64f197f86de286340e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn88 Skrevet 5. april 2013 #23 Del Skrevet 5. april 2013 Sent, sent på søndag kveld og grytidlig mandag morgen er min erfaring at prisen er 'lavest' (om vi tør bruke det begrepet da altså). Kan bruke begrepet billg og, da vi nordmenn har blandt Europas billigste drivstoff Her bruker det iallefall å være billigst søndags kveld og mandager før 9-10, har trumfkort som jeg bruker og fyller når jeg har behov for det uavhengig av dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå