AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Har dere noe erfaring med at produktene er falske?? Anonym poster: feb980d90be94fd5fe75dc60ae7c5d26
Torepop Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Vet ikke, men dissee produktene kommer fra en kjent fabrikk i England, tror jeg.http://makeupheaven.no
Gjest Corex Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Har bare prøvd coverbrands og har kun gode erfaringer 1
FrøkenHappy Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Har prøvd blivakker og feelunique, foretrekker feelunique siden de er billigst! Ikke merket noe galt med produktene fra noen av de 1
Gjest Euforia Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Coverbrands selger ekte produkter, men jeg vet ikke om Blush og Blivakker gjør det. Etter å ha hørt utallige negative erfaringer om dem hadde jeg uansett holdt meg unna.
Almarea Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 Coverbrands er safe. Er skeptisk til Blivakker som jeg har litt tvilsomme erfaringer med... Blush vet jeg ingenting om.
Santflows Skrevet 14. januar 2013 #7 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Coverbrands har jeg bestilt av flere ganger, og er fornøyd! I tillegg til at jeg har kjøpt en GHD rettetang der i fra som jeg vet er ekte, fordi den har produktnummer på seg, og garantilapp. Jeg har hørt at det er mange som ikke er helt fornøyde med blivakker. At de har fått sminke med rar konsistens osv, så er litt skeptisk for den nettbutikken. Endret 14. januar 2013 av Santflows
Gjest Euforia Skrevet 14. januar 2013 #8 Skrevet 14. januar 2013 Det er tydeligvis samme fyr som eier Blivakker og Blush, så derfor blir det det samme for veldig mange.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #9 Skrevet 14. januar 2013 Det er tydeligvis samme fyr som eier Blivakker og Blush, så derfor blir det det samme for veldig mange. Dette har jeg lest flere steder, men jeg lurer på hvor folk har det fra at det er samme eiere?! Blush er en del av Komplett Group, og har ingenting med eieren av blivakker.no å gjøre. Anonym poster: d3c651dfd796b5c1418e4a8ea69a8c15 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #10 Skrevet 14. januar 2013 For de som er nysgjerrig, her er en liste over bedriftene skaperen bak netthandelen er involvert i. http://www.proff.no/...nsand-s/100896/ Og hvem som er involvert i Blush http://www.proff.no/...tning/Z0I3OTRG/ Ingen sammenheng såvidt jeg kan se nei. Anonym poster: d2cd7504f4e2637314ed4ecbcd8f1b86 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #11 Skrevet 15. januar 2013 Har handlet hos Blivakker, mange ganger og alltid vært fornøyd med varene og servicen. For en stund siden tenkte jeg å prøve Blush, og angret så inni helvete. Servicen var elendig og når jeg atter fikk min pakke, så hadde korken på shampoen blitt smadret, så halve flaska hadde rent ut. Kontakten Blush og fikk beskjed om å ta bilde av skaden og sende mail til dem. Brukte år og dag på å behandle, men fikk jeg nytt produkt? NEI! Fikk jeg pengene tilbake? NEI! Fikk jeg noen form for beklagelse? NEI! Sendte dem en heftig mail og handlet der aldri igjen! Så mye for den lynraske leveringen deres 1-3 dager, PYTT! Slike ting skjedde aldri med blivakker, tar litt tid før jeg får produktene, men når jeg får dem så er de ihvertfall hele. Aldri mer Blush, og råder ingen å handle der. Anonym poster: 99b517f5e191cd32cfb8a61dcffd10b8 1
Gjest Blur Skrevet 15. januar 2013 #12 Skrevet 15. januar 2013 Handler aldri hos blivakker eller blush. Har handlet på blush, men nå holder jeg meg til feeluniqe og britique. Har fått falske produkter hos blivakker, eller produktet luktet harskt og hadde en merkelig konsistens.
Gjest Euforia Skrevet 15. januar 2013 #13 Skrevet 15. januar 2013 Dette har jeg lest flere steder, men jeg lurer på hvor folk har det fra at det er samme eiere?! Blush er en del av Komplett Group, og har ingenting med eieren av blivakker.no å gjøre. Anonym poster: d3c651dfd796b5c1418e4a8ea69a8c15 Okei, da har jeg trodd feil. Tror det er mange som tror det fordi HildeChristina har skrevet det på bloggen sin. 1
LadyMillion Skrevet 15. januar 2013 #14 Skrevet 15. januar 2013 Jeg bestiller ofte fra Coverbrands og er veldig fornøyd. Bryr meg ikke om hvem som eier Blush eller Blivakker, men jeg har bestilt fra Blush de produktene jeg finner ikke andre steder og har ikke noe negativt å si 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 16. januar 2013 #15 Skrevet 16. januar 2013 Har bestilt fra Blush en gang og syns de er ok så langt. Ikke noe i veien med produktene heller Ellers handler jeg mest fra feelunique og lookfantastic, , men den tollen irriterer meg for ting tar jo sånn tid på grunn av det.
Gjest Borghild Skrevet 16. januar 2013 #16 Skrevet 16. januar 2013 Har bestilt mye fra blush før, men har kuttet ut nå siden jeg opplevde elendig behandling da jeg tok kontakt med kundeservice. Bli Vakker har jeg bestilt fra en gang, aldri mer! Fikk sannsynligvis falskt produkt fra Dermalogica og var det ikke falskt var det ihvertfall eldgammelt! Bestiller kun fra feelunique og cheapsmells jeg. Brukte strawberrynet før, men kuttet dem ut for et par år siden da mange opplevde å få falske produkter. Har brukt lookfantastic endel også, men de har jeg "glemt" litt. Dessuten har jo feelunique både lavere priser og gratis frakt, så da er jo valget enkelt.
Mrs.Fox Skrevet 17. januar 2013 #17 Skrevet 17. januar 2013 Jeg bestilte et ottlite sminkespeil fra Blush, da det kom i posten var det ene speilet knust. Jeg sendte de en mail for å høre hvilken adresse jeg skulle returnere det til. Fikk en hyggelig mail tilbake med spørsmål om jeg kunne ta bilder av det å sende. Gjorde det, samme dag var ett nytt speil sendt til meg:) Og de beklaget så mye. Så jeg har foreløpig bare positive opplevelser med Blush 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå