Lille Solstråle Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Hei! Tenkte at vi kunne dele ideer, stille spørsmål og rett og slett spre litt inspirasjon. Gjerne del bilder av det nye du har kjøpt eller lagd, og skriv hvor du har kjøpt det eller hvordan du har laget det. Jeg kan begynne, jeg da. I går fant jeg noen gamle bøker som jeg malte i en lys-lys-lys rosafarge. Har planer om å bruke dem som pyntegjenstander. Legger ut bilde når de er ferdige, men de mangler et strøk maling... Nå gleder jeg meg til å få enda mer innspirasjon av dere! Mvh Lille
Lille Solstråle Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2013 Her kommer det en ting til fra min side. Nå klarer jeg ikke finne den helt riktige lampen på nett, men til jul fikk jeg "den store versjonen" av denne lampen! http://www.lampehuset.no/taklamper/ball-nl-pendel Elsker den Ts
Lupi Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Heisann! Flott tråd! Dette skal jeg følge med på. Fin lampe også!
Lille Solstråle Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2013 Takk:) Er veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå