Gå til innhold

Nye Sterilan Chrystal

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Har noen prøvd denne deoen?

Det svir noe så inni granskauen... Bjørnemannen tok feil deo i går, og det hørte jeg på hylet...

Hvorfor svir den så sinnsykt? Har aldri reagert på noen deo med eller uten alkohol før.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg lurer bare på at det er sinnsykt mye alkohol i den... lukta på den på butikken - syns det lukta dårlig hjembrent :ler:

Skrevet
Les [url=http://www.dinbaby.com/public/object/debatt/debatt_innlegg_vis.asp?xSideId=2543&xSideObjektId=7411&xDebattId=2980&xInnleggId=1405976]denne!

Jeg brukte Sterilan til i går, og har vært storfornøyd. Har aldri opplevd å svette mens jeg har brukt den :-) Men nå er den byttet ut med et naturprodukt på grunn av at sterilan deodorantene inneholder Aluminum chlorhydrat (aluminium klorvann).

:o

Hva har du byttet til, og hvordan fungerer den?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal bytte til Dermalogica sin,den innerholde ikke de stofffene.Er det noen som har prøvd den?

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Jeg gikk på en helsekost butikk og kjøpte [url=http://www.lavera.de/]Lavera basis sensitiv, en helt mild og grei deodorant med aloe vera. Den funker den (hittil) :-)

Skrevet

Leste den for to minutter siden. Gjett om jeg føler jeg har gått på den monsterlimpinnen! :oops:

Synes ikke det er noe morsomt med sånne kreftrykter, særlig ikke etter at min tante (som er min mors tvillingsøster) ble operert for brystkreft.

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Åååh, sitter jeg her og sprer falske rykter :o Jaja, godt det er tull, giftstoffer finnes det nok av, om vi ikke skal få det inn gjennom armhulene også :wink:

Skrevet
Kjære jenter' date=' les her

Supert Zinga!! Weee :D Takk for info'n!! Dette er nå mailet videre til mine venninner :)

Skrevet
Har noen prøvd denne deoen?

Det svir noe så inni granskauen... Bjørnemannen tok feil deo i går, og det hørte jeg på hylet...

Hvorfor svir den så sinnsykt? Har aldri reagert på noen deo med eller uten alkohol før.

Så kjekt med en ny deo som ikke lager merke på klærne....... tenkte Aowi og løpte og kjøpte.....

prøvde en gang..... svei som fytti peis ..... den gikk i søpla den ja!!!!!!! :evil:

Gjest Ethereal
Skrevet

En annen deodorant uten aluminiumklorid er roll-onen fra Sebamed (apoteket).

Neste gang jeg er i nærheten, skal jeg sjekke hvordan det står til hos Dr. Hauschka, mtp. al-stoffet.

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Den Lavera'en jeg snakket om; IKKE PRØV!!! Altså, den er grei hvis jeg bare skal sitte i ro en hel dag, men til fysisk aktivitet holder den ikke mål.

Skrevet

Når skal dere jenter lære at man IKKE vidresender e-post som oppfordrer til det? Hihi..

Anyway..

Hmz.. Så sært.. Har ikke merket noen plager med den nye sterilan-saken. Men jeg har ikke brukt den på nybarberte armhuler enda da.. :o

Skrevet

den deoen har jeg også prøvd, den setter hvite flekker og ja den svir!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...