AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt småforbannet her. Har mottatt flere mail, visstnok fra Barnes & Nobel, med bekreftelser på kjøp jeg liksom har gjort. Kontoen min er ikke berørt, og jeg har ihvertfall aldri bestilt noe derifra, så det er ikke ekte. Men er det svindel, nettsøppel eller virusmail? Noen som kjenner til dette? Har prøvd å merke det som nettsøppel for å ikke få flere slike mail, men det går ikke. Anonym poster: 1c07ccb722d7e4a382e8f8e22f2d1cf6
Anglofil Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Det er en kjent bokhandel. Du kan jo kanskje sende dem en mail å høre, men det kan se ut som det er virusmail/spam, dette er jo en av mange trisk slike svindlere bruker. Lager f.eks fake versjoner av virkelige nettsider, f.eks har jeg opplevd dette ift Paypal, sender ordrebekeftelser slik at du f.eks skal gå inn og sjekke dette. Når du da gjør dette og f.eks oppgir passord, brukernavn osv er det noe du gjerne da prøver å bruke. Mvh Yvonne
Chloe- Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Det er en ekte bokhandel, men det er nok ikke de som sender mailene. IKKE svar på mailene, men kontakt B&N via offisiell e-postadresse for å sjekke. Endret 13. januar 2013 av Chloe-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå