Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Hei dere! :-) Jeg vurderer å bleke tennene. Enten å gjøre hos tannlegen på 1 time eller få tilpasset skinner der og ta med hjem. Ble resultatet slik du ble lovet og hvor lenge holdt de seg hvite? Er det noe du ikke skulle gjøre eller passe på de dagene etter blekingen? Jeg tenker på å drikke kaffe el. Håper noen svarer meg!
Gjest Trollungen Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Hei der! Jeg bleket tennene med skinne og krem fra tannlegen. Måtte bruke den 3-4 netter for å få den hvitfargen jeg hadde valgt meg ut på forhånd. Jeg fikk hvertfall den fargen jeg ønsket, ble veldig fornøyd. Vet ikke om du kan drikke kaffe,røyke ol de dagene du driver å bleker. Husker ikke om jeg fikk noe info om det, men jeg spurte ikke hverfall. Siden jeg hverken drikker kaffe eller røyker sigaretter.Det er nå ett år siden jeg bleket dem og jeg se at de har blitt litt gule igjen men ikke mye.
NullHull Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 Jeg bleket tennene mine i en "skjønnhetssalong" hvor de gjør alt fra Botox til perm.make-up. Det var denne metoden med blekegele og blått lys (som f.eks. de ofte bruker på Extreme makeover om du har sett det). Hadde ikke særlig misfarging fra før, men følte for en oppfriskning av fargen. Flott resultat, som skal vare 3-4 år, avhengig av hvor mye kaffe, rødvin og røyk du forbruker selvfølgelig. Behandlingen sliter ikke på tennene og kan derfor gjentas. Kostet ca. 3000,- for (over- og underkjeve). Du blir anbefalt å holde deg unna farget mat og drikke (ketchup, rødvin, kaffe, cola, tomater, rødløk osv. )+ røyk de første 24-48 timene etter behandling. Dessuten skal du helst iløpet av de siste 6 mnd ha sjekket at du ikke har tannsten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå