Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk samboer, vi har det veldig veldig fint sammen og har god sex, mye latter, flinke til å snakke om og sette ord på følelser osv. Vi er like på noen ting og veldig ulike på noen ting, og det holder forholdet veldig friskt.

Jeg har alltid vært en person som analyserer veldig mye og nå i den siste tiden har jeg følt at forholdet vårt er litt på terskelen til noe mer, vi har snakket om ekteskap og generelt en del av fremtida. Det er veldig deilig å snakke med han om det, og vi vil veldig mye av det samme i fremtiden.

Men. Jeg vet ikke om han er den rette? Og med det mener jeg, jeg kan ikke si med hånden på hjertet at jeg vil gifte meg med han og tilbringe livet med han. Og jeg vet ikke hvorfor. Bør jeg bare hoppe inn i fremtiden med han uansett når vi har det så bra, til tross for den lille tvilen som gnager? Eller er det ett "varsel"?

Anonym poster: 395a0e78db882fce92421564f5e8643c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forestill deg å leve uten ham,så vet du svaret.

• Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Tvilen kan være et varsel, ja. Men tvilen kan også bare være Hollywood-innflytelsen som vi alle har blitt hjernevasket med, altså urealistiske forventninger til kjærligheten. Umulig for oss andre å vite hva som er greia i ditt tilfelle. Ut ifra det du skriver virker dere lykkelige.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg å være uten ham nei. Men det er delvis fordi fremtiden min har liksom blitt han nå, på en måte, med alle disse planene som vi har diskutert. Og det ser veldig fint ut, men alikevel så nøler jeg med å sette de ut i livet. Det kan godt være jeg har urealistiske forventninger, hva er godt nok liksom? Jeg er redd for å trå feil og gå i ergressetgrønnere?-fella.

Anonym poster: 27a9ec425a82c6c3e10773687a901bde

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg å være uten ham nei. Men det er delvis fordi fremtiden min har liksom blitt han nå, på en måte, med alle disse planene som vi har diskutert. Og det ser veldig fint ut, men alikevel så nøler jeg med å sette de ut i livet. Det kan godt være jeg har urealistiske forventninger, hva er godt nok liksom? Jeg er redd for å trå feil og gå i ergressetgrønnere?-fella.

Kanskje du bare har lyst til å gjøre noe mer med livet ditt før du starter prosessen med å dø langsomt.

Skrevet

Kanskje du bare har lyst til å gjøre noe mer med livet ditt før du starter prosessen med å dø langsomt.

Det var og en måte å se det på, men muligens er du inne på noe. Han er noen år eldre enn meg, og muligens er ikke jeg helt klar. Uff, vanskelig dette.

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Det var og en måte å se det på, men muligens er du inne på noe. Han er noen år eldre enn meg, og muligens er ikke jeg helt klar. Uff, vanskelig dette.

Klar for hva? Hvorfor må dere lage planer? Går fint an å leve i nuet selv om en har kjæreste, Eller...det kommer så klart an på kjæresten, men det ihvertfall ikke sånn at du skynde deg inn i overgangsalderen bare fordi du er i et forhold.

Endret av SpaceBaby
Skrevet

Skal man gifte seg og stifte familie (barn) så bør man ha vært i sammen 2-3 år først OG føle at det er det eneste rette å gjøre.

Skrevet

Hvis han var den rette for deg,så hadde du ikke tvilt.Jeg har vært der du er,jeg giftet meg med en jeg ikke var helt sikker på om han var den helt rette.Og det magefølelse sa,det stemte,han var ikke den rette.Den dagen du treffer den rette,så kan jeg garantere deg,at da vet du.

Anonym poster: 6e012f2506ddc8f15824b3c2298005e2

• Liker 1
Skrevet

Hvis han var den rette for deg,så hadde du ikke tvilt.Jeg har vært der du er,jeg giftet meg med en jeg ikke var helt sikker på om han var den helt rette.Og det magefølelse sa,det stemte,han var ikke den rette.Den dagen du treffer den rette,så kan jeg garantere deg,at da vet du.

Magefølelsen sier jo ikke at det er feil, men ja, at det er noe som gjør at jeg er usikker. Og jeg sier ikke at du tar feil, men seriøst, den dagen jeg treffer den rette så vet jeg det? Med en gang? Jeg føler det blir litt vel Disney og derfor er jeg litt redd for å kaste bort noe så bra, fordi jeg går å venter på den Hollywood-følelsen.

TS

• Liker 1
Skrevet

Magefølelsen sier jo ikke at det er feil, men ja, at det er noe som gjør at jeg er usikker. Og jeg sier ikke at du tar feil, men seriøst, den dagen jeg treffer den rette så vet jeg det? Med en gang? Jeg føler det blir litt vel Disney og derfor er jeg litt redd for å kaste bort noe så bra, fordi jeg går å venter på den Hollywood-følelsen.

TS

Det er en forutsettning at du kjenner mannen litt og at du er kommet forbi forelskelsen og kjenner på de dype følelsene,tro meg.da vet du.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet. Du vil ha ham nå, så vær med ham nå. Du vil ikke gifte deg eller få barn med ham nå, så ikke gjør det nå. Hvis du vil gifte deg med ham eller få barn med ham en gang senere, så gjør det da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...