AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Har akkurat fått vaksinert kattungen min som er innekatt, da vi vil være sikre på at hun ikke blir syk når vi tar henne med ut innimellom. Hun skal tilbake om 3-4 uker for ny vaksine, og det jeg lurer på, som jeg glemte å spørre veterinæren om, er om det er trygt å ha henne ute i disse dagene når hun kun har fått én vaksine, eller burde vi vente til hun har fått neste dose om en måneds tid? Jeg vil ikke at hun skal bli syk av noe hun finner ute og leker med, så ville bare høre om noen har noen kunnskap om dette? Anonym poster: d60d837b5ea51e365b4e8e6d863dbe69
ninuska_ Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Hun skal vel ikke slippes ut før hun er kastrert og nærmere året uansett? 1
Brunhilde Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Hun skal vel ikke slippes ut før hun er kastrert og nærmere året uansett? TS sier at de har henne ute, det leser jeg som at de er med kattungen ute, kanskje de til og med har den i bånd? 1
ninuska_ Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 TS sier at de har henne ute, det leser jeg som at de er med kattungen ute, kanskje de til og med har den i bånd? Og det er mange som ikke vet at kattunger ikke skal slippes ut med det første, og det skader ikke å gjenta når TS ikke har spesifisert det. Jeg ville uansett ventet til katten er fullvaksinert, selv om det er lite sannsynlig hun blir syk av å tusle litt ute.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 TS her. Jeg skrev ikke at vi skal slippe henne ut, jeg skrev at vi tar henne med ut en gang iblant, det går ikke an å ta feil av det jeg skrev. Vi kommer til å ha henne med ut i bånd, da vi bor i et område med trafikk og mye folk. Innekatter kan ha godt av å få være utenfor veggene en gang iblant, derfor kommer vi til å ha henne i bånd utenfor leiligheten. Bedre det enn at hun ikke får oppleve verden utenfor i det hele tatt Da tror jeg bare at vi venter i en måneds tid Anonym poster: d60d837b5ea51e365b4e8e6d863dbe69
ninuska_ Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 TS her. Jeg skrev ikke at vi skal slippe henne ut, jeg skrev at vi tar henne med ut en gang iblant, det går ikke an å ta feil av det jeg skrev. Vi kommer til å ha henne med ut i bånd, da vi bor i et område med trafikk og mye folk. Innekatter kan ha godt av å få være utenfor veggene en gang iblant, derfor kommer vi til å ha henne i bånd utenfor leiligheten. Bedre det enn at hun ikke får oppleve verden utenfor i det hele tatt Da tror jeg bare at vi venter i en måneds tid Anonym poster: d60d837b5ea51e365b4e8e6d863dbe69 Jeg leste nok den siste setningen hvor det stod at dere skulle ha henne ute i disse dager og ikke den første, derfor jeg antok at du skulle slippe henne ut. Min feil Jeg syns det er veldig fint å ha med innekatter ut i bånd - syns det er fint at eiere tar seg tid til å "lufte" pus, og jeg gjorde det samme når pus var innekatt for å gi han litt inntrykk og stimuli fra verden utenfra.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Jeg leste nok den siste setningen hvor det stod at dere skulle ha henne ute i disse dager og ikke den første, derfor jeg antok at du skulle slippe henne ut. Min feil Jeg syns det er veldig fint å ha med innekatter ut i bånd - syns det er fint at eiere tar seg tid til å "lufte" pus, og jeg gjorde det samme når pus var innekatt for å gi han litt inntrykk og stimuli fra verden utenfra. aaah, skjønner Jeg vil egentlig ikke ha henne i bånd, men det er eneste muligheten for at hun skal få være ute i det hele tatt, så da blir det bånd dessuten så har hun stått og mjauet foran ytterdøra flere ganger den siste uka! så hun skjønner at det er noe annet utenfor^^ Anonym poster: d60d837b5ea51e365b4e8e6d863dbe69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå