Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lys i huden og har lyst til å være litt brunere noen ganger uten å måtte ligge i sola i flere timer.

Er det noen som har en selvbruningskrem e.l. å anbefale? En som ser naturlig ut på huden og som ikke er for oransje i fargen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Comodynes selvbruning wipes :) Gir naturlig og jevnt resultat. Jeg bruker den bare på fjes og bryst, men funker vel ellers på kroppen også.

Skrevet

Sunspa spray, naturlig resultat og kjempe enkelt å få det jevnt! Jeg skal aldri bruke noe annet :-)

Skrevet

Hvor får man kjøpt de to da? :)

Ellers har jeg lest mye positivt om Fake Bake og Xen-tan sine produkter. Fikk lyst til å prøve de også :)

Skrevet

Jeg er en erfaren "selvbruner" og har prøvd masse opp gjennom årene. Den kremen jeg endelig har landet på er Kicks selvbruningskrem. Elsker den!

Skrevet

Jeg elsker å være brun og har også prøvd masse forskjellig opp gjennom årene. Synes ingen selvbrunere slår Xen tan! Bruker "dark", men har også flere venninner som er veldig lys i huden som bruker dark og får kjempebra resultat. Ellers har de for forskjellige hudfarger, så du kan jo prøve medium/light :)

Skrevet

Hvor får man kjøpt de to da? :)

Ellers har jeg lest mye positivt om Fake Bake og Xen-tan sine produkter. Fikk lyst til å prøve de også :)

Sunspa får man kjøpt hos utvalgte forhandlere. Du finner liste over forhandlere på selvbruner.no :-)

Skrevet

Hvor lenge varer brunfargen? Hvordan er de å bruke i ansiktet?

Anonym poster: 4b88632b5dc0394ec7979d504a46bdda

Skrevet

Brunfargen varer til du dusjer neste gang, men noen varer også 2 dusjer. Spørs hvor mye du skrubber deg. Når det gjelder ansiktet så fins det egne selvbruningskremer som er beregnet til nettopp ansikt. Så har du òg noen som er både til kropp og ansikt. Har du veldig ømfintlig hud tror jeg det er lett å få kviser, desverre.

Skrevet (endret)

*feil sted.

Endret av Vår2011
Skrevet

18813_10152349501910285_2088073423_n.jpg

Her er det smurt fra håndleddet og oppover...

154775_10152349505030285_1386035843_n.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...