Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjæresten min møtte eksen sin på byn et par ganger for noen måneder siden. Etter det sendte de noen sms til hverandre med ganske følelsesrikt innhold.. Dette var veldig tungt for meg. Da jeg møtte han var det nesten et år siden det ble slutt mellom han og eksen, og jeg vet han brukte lang tid på å komme over henne. Nå når jeg har spurt (noe jeg sikkert ikke burde ha gjort) om han savner eksen, sier han at han ikke tenker på henne og at det er bare jeg som gjør det.

Jeg vet han likte eksen bedre enn han liker meg, men nå sier han at han bare liker meg og ingen andre. Tror dere vi kan ha et langt og bra forhold selv om han har likt en annen jente bedre enn meg tidligere? Vi har generelt få krangler og har det bra sammen, men dette plager meg litt..

Anonym poster: 5de885b1712de61c6adfcaeafb976fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt følelsenrike sms'er, med mindre det var tydelig at det bare var mimring om fortiden. Om dere har en fremtid sammen kan bare du finne ut av, men jeg må si at tillit er en essensiell ting og når du ikke klarer å stole på ham ser det heller mørkt ut.

Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt følelsenrike sms'er, med mindre det var tydelig at det bare var mimring om fortiden. Om dere har en fremtid sammen kan bare du finne ut av, men jeg må si at tillit er en essensiell ting og når du ikke klarer å stole på ham ser det heller mørkt ut.

Det var sånn at hun betydde alt for han (altså da de var sammen, tror jeg) også snakket de litt om at planen deres egentlig var å bli sammen igjen og blabla. De sendte bare meldinger dagen etter de møtte hverandre.. Begynner å få bedre tillit til han igjen, og har sagt han ikke får gå ut om han vet hun skal der han skal. Ifølge han er det ikke noe problem, for han har ikke interesse av å se henne. Den siste meldingen han skrev til henne var at de ikke burde ha noe med hverandre å gjøre... Tror ikke de har snakket siden det. Men dette er noe jeg tenker på, og jeg tror faktisk ikke han tenker så mye på det (eller henne) som jeg gjør.

hilsen TS

Skrevet

Han har sagt at han likte eksen sin bedre enn han liker deg?

Er ikke det en blinkende, gul advarsel? Eller er det bare meg det blinker hos? Jeg hadde ikke godtatt at en kjæreste hadde sagt noe sånt.

Skrevet

Han har sagt at han likte eksen sin bedre enn han liker deg?

Er ikke det en blinkende, gul advarsel? Eller er det bare meg det blinker hos? Jeg hadde ikke godtatt at en kjæreste hadde sagt noe sånt.

Jeg har vel gravd og tvunget det ut av han... Tror ikke han har sagt det direkte da, men jeg er ganske overbevist om at han gjorde det.. Men tenker det er fordi hun var hans første ordentlige kjæreste..

Skrevet

Så lenge han ikke har noe mer kontakt med henne så er det ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...