AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Hei! Jeg har strikket en Mariusgenser, og har igjen tre nøster med blått. Fikk så lyst til å begynne med en ny nå, akkurat nå liksom, og lurte på om jeg kan bruke de tre nøstene jeg har igjen? Eller blir det teit med tanke på fargeforskjeller på partiene og slikt? Har det veldig mye å si? Det er jo en veldig mørk blåfarge, så jeg klarer ikke helt å tro på at det er så himla nøye Hjelp? Anonym poster: 10a4b323ab1b4da7d4fb6cff6557d2f1
Gjest Daenerys Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Det kan være stor forskjell på partiene, jeg hadde ikke tatt sjansen på en såpass fin genser.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Jeg har sjeldent opplevd veldig store fargeforskjeller på de ulike innfargingene av garn. Er det lenge siden du kjøpte garnet? Det kan jo hende at butikken fortsatt har inne nøster fra samme parti? Du kan jo ta med de nøstene du har igjen til garnbutikken og se om forskjellen på de nøstene de har inne er veldig stor fra de du har fra før. Ellers så tror jeg at fargeforskjellen ikke vil være så tydelig på den delen der det er mønster, så kanskje de nøstene (i alle fall et par) kan brukes fra mønsteret og oppover. Ellers kan du jo som allerede foreslått strikke noe annet i mariusmønster. Hva med sokker? De synes jeg er veldig fine Anonym poster: 877b9ee658e3749732f8f4003c7ad2f8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Takk for svar alle sammen Det er ikke så veldig lenge siden jeg kjøpte garnet, og jeg vet at butikken ikke har så mange kunder. Jeg tok sjansen på å begynne på en ny genser jeg. Har hatt så dårlig strikke-motivasjon i det siste, så nå når jeg plutselig fikk lyst til å begynne igjen hadde jeg ikke noe valg Genseren blir til meg selv, så om det blir fargeforskjell får jeg bare leve med det Anonym poster: 10a4b323ab1b4da7d4fb6cff6557d2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå