Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg skal kjøpe ny sommerparfyme, men er usikker på hvilken . liker friske dufter som feks. Ralph lauren( den blå), men også blomsterdufter. synes escada sine lukter godt, og har hørt at det er kommet en ny for i år. noen som har luktet på denne.? hvilken er din escada favoritt eller har du noen andre favoritter? ??

takker for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skya: jeg og mange andre liker L Imperatrice 3 D&G (kiwi, vannmelon, musc) - fin duft

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

Burberry Brit sheer/versace bright crystal. Velg den du liker prisen best på, de lukter helt likt, og begge er herlige :)

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Takk! Skal absolutt kikke etter L Imperatrice 3 D&G og Burberry´s neste gang jeg er på parfymeriet!

Skrevet

Jeg er veldig glad i Estee Lauder- Bronze Godess. Er ikke sikert den er å få kjøpt i år tror kanskje de bare hadde den i fjorsommer, men kan jo hende at de kommer ut med en ny lignende denne sommeren også? Den lukter skikkelig sommer, kokos og solkrem, deilig!

Ellers liker jeg også som flere her D&G- l´imperatrice, men denne synes jeg egner seg hele året jeg da, ikke bare om sommeren:)

• Liker 1
Skrevet

Merket Clean med duftene Shower Fresh, Fresh Laundry eller Warm Cotton ;) Veldig friske!

• Liker 1
Skrevet

jeg liker godt burberry summer. men parfym lukter jo ofte forskjellig på oss, så prøv før du kjøper :)

Gjest Glorificus
Skrevet

Jeg er veldig glad i Estee Lauder- Bronze Godess. Er ikke sikert den er å få kjøpt i år tror kanskje de bare hadde den i fjorsommer, men kan jo hende at de kommer ut med en ny lignende denne sommeren også? Den lukter skikkelig sommer, kokos og solkrem, deilig!

Da jeg kjøpte min, sa de at de tvilte på at den kom tilbake. Angrer på at jeg ikke kjøpte to.

Skrevet

Da jeg kjøpte min, sa de at de tvilte på at den kom tilbake. Angrer på at jeg ikke kjøpte to.

Regnet nesten med det ja dessverre.. Jeg bruker min med omhu for å si det sånn!

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Clinique - Happy :)

clinique tester på dyr.

Gjest Euforia
Skrevet

clinique tester på dyr.

Ja, det stemmer, glemte det helt bort. :) Jeg kjøpte parfymen da de var dyrevennlige, så jeg bruker den fortsatt, men kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Skrevet

takk for mange gode tips!!

• 2 uker senere...
Skrevet

hei!

jeg skal kjøpe ny sommerparfyme, men er usikker på hvilken . liker friske dufter som feks. Ralph lauren( den blå), men også blomsterdufter. synes escada sine lukter godt, og har hørt at det er kommet en ny for i år. noen som har luktet på denne.? hvilken er din escada favoritt eller har du noen andre favoritter? ??

takker for alle tips!

Den nye fra Escada er helt grusom. Den heter Cherry Kiss eller noe sånt. Helt forferdelig, i tilleg til at den sitter på huden i ca. 30 sekunder før lukta forsvinner!

Ellers er jeg veldig glad i Tommy Eau De Prep, veldig ren, jentete lukt. Også den blå Ralph Lauren som du nevner. Savner Taj Sunset fra Escada, skulle ønske den kom tilbake en gang, hehe :)

Skrevet

Synes flower by kenzo(??) lukter utrolig behagelig. Skikkelig sommerduft. Men anbefaler deg å teste den først, har vært borti folk som lukter kjemperart når de bruker den, mens andre lukter fantastisk

Anonym poster: d7bf4f7f5d30093e069c8f42a71b60c4

Gjest Blomst83
Skrevet

Parfymen til Gwen stefani som lukter kokos :)

Skrevet

Likte veldig godt burberry brit sheer og burberry brit, men litt usikker på hvilken jeg skal velge....Er redd burberry brit blir for tung på sommeren (men fordelen er jo at jeg kan bruke den hele året da...)

Noen som har luktet på disse som har noen kommentarer:)?

Skrevet

Jeg elsket ocean lounge fra escada, lurer på om det var sommerfugl i 2010 eller noe sånn.

Nå har jeg lagt min elsk på Marc Jacobs - eau so fresh, den lukter så fantastisk godt!;-) Gleder meg til lysere tider når jeg kan bruke denne!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...