Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, jeg skal vel kanskje ikke være sint. Men merker jeg blir sliten, og får vondt i hodet av hele greiene. Etter 11 på kvelden skal det være stille, men vil det si at det kan være et heidundranes bråk dagen lang??

Min samboer og jeg fant oss en liten hybel like utenfor sentrum, vi flyttet inn i Desember og har vært fornøyd med boligen. Det skulle være stille og rolig, og ikke mye fester rundt - og det er helt rett. I helgene er det ganske rolig her. I huset vi bor i er det tre etasjer, kjeller leiligheten, etasje over og loftsleil. Vi bor i kjelleren da.

Over oss bor det en familie med barn, tydeligvis. Om det er flere eller en vet jeg ikke - men jeg har ikke hørt mer enn en der. Men dagen lang, gjerne fra 4-5 på morgenen til 7-8 tiden høres det ut som full barnehage her. Jeg har ikke noe imot noe bråk, det regner jeg med. Du hører heller ikke når de går oppe så er ikke sånn lytt, at ungen gråter eller fester de har hatt tidligere (to-tre tilfeller bare) har jeg ikke klaget på - det er helt ok!

MEN! Det er ikke gåing som foregår over oss, det er ren tramping frem og tilbake. Akkurat som om de løper frem og tilbake på en strek oppe, og prøver å trampe mest mulig. Det er konstant skriking (ikke gråt) Duking i gulv og vegger, opp og igjen med veranda døren. Smelling i dørene. Vi har også fått et askebeger i glass kastet ned fra verandaen til oss. Om de mistet det, kunne de hentet de. Rett utenfor døren vår var det fullt av sneiper og glass overalt - som vi så klart måtte plukke opp.

Men igjen nevnte jeg ingenting. Så havnet det søppel ned til oss, noe ark, fler sniper, noe rester osv. Øl korker, en gang i blandt. Rett fra verandaen deres og ned til oss, ingen som henter eller plukker opp noe. Ingen beklagelse, ingenting! Ikke et forbanna ord, bare et evig mas ovenfor.

Hva hadde dere gjort? Kjenner tålmodigheten min tipper over!

Anonym poster: e2e807c7b03758d93bc43c8a8e23749c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere leieboere alle sammen? I så fall kan du klage til utleier. Hvis ikke må du nesten gå opp og si ifra selv, det er ikke sikkert de er klar over hvor lytt det er ned til dere.

Skrevet

Jeg skjønner deg så ekstremt godt!!! Herregud!! Men jeg får si som broren min sa til meg; det blir ikke bedre om du ihvertfall ikke prøver å gjøre noe med det. Du kan enten gå opp og prate med de, legge en lapp i postkassen eller kontakte husverten om dere leiger alle sammen.

Just do it! Kanskje de ikke er klar over hvor mye de bråker.

Anonym poster: e415d2e6cec33caa32e5bb6c7f6f7d0d

Skrevet

Ja, vi leier her alle sammen - igjennom et utleieselskap. Da legger jeg en lapp i postkassen deres i morgen. Blir det ingen forandring da så tar jeg kontakt med utleier. Merker bare at dette irriterer meg veldig. Helt ok at barn bråker - men det må da finnes en mellom ting. Har selv tre mindre søsken, sett de på sitt beste og verste. Men en hel familie full av barn, men aldri vært borti slik mas og bråk som dette.

Anonym poster: 405c3bfb32ab73ddab5c3501ed6ce1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...