SolLove Skrevet 12. januar 2013 #1 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg trenger noen gode råd til bryllupsunderholdning. Begynner å bli litt desperat her snart.. Ang musikk så skal vi ha DJ, og vil ikke ha live musikk, men jeg vil ha noe mer enn det. Trenger TIPS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihihia Skrevet 12. januar 2013 #2 Del Skrevet 12. januar 2013 Følger med her jeg! Håper noen har god underholdningstips:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 12. januar 2013 #3 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg har leid inn serveringsteateret fra teaterfabrikken her i byen de er kjempemorsomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 13. januar 2013 #4 Del Skrevet 13. januar 2013 serveringsteateter .. ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 13. januar 2013 #5 Del Skrevet 13. januar 2013 Less is more. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. januar 2013 #6 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Skrekk og gru, jeg har vært i et bryllup hvor det var leker for gjestene. Det var virkelig grusomt, stolleken er ikke min greie altså. Så bare styr unna leker, sier nå jeg. Tror ikke det har vært så mye underholdning enn selve musikken i de bryllupene keg har vært i. Det har igrunn ikke vært noe savn. Endret 13. januar 2013 av pusla 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 13. januar 2013 #7 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg var i et bryllup i fjor sommer der en musiker/underholder var leid inn, og det var fantastisk morsomt. Det ble snakket om resten kvelden, og selv om fyren var ukjent for de fleste, nynnet og småsang gjestene på sangene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ea_ Skrevet 13. januar 2013 #8 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg tenker at underholdning/leker kan være sinnsykt bra hvis det funker, men bli skikkelig kleint hvis det ikke funker.. Så det synes jeg personlig er skummelt. Jeg skal finne på noe morsomt rundt presentasjon av gjester (skriftlig), og små underfundige nerdeting blir det nok. Ellers blir underholdningen musikk av ulike former, og forhåpentligvis en toast master som er akkurat passe småmorsom (uten at det tar helt av) og gode taler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. januar 2013 #9 Del Skrevet 13. januar 2013 Vi hadde ikke underholdning, utover musikk på kvelden. Ser i ettertid at vi heller ikke hadde hatt "tid" til det, da selve middagen med taler/pauser/skåler/etc tok 5 timer. Skal sies at både toastmaster og uoriginale taler fikk latteren og tårene til å trille på samtlige gjennom hele kvelden, så hadde ikke trengt underholdning heller. Enig med Ea her over at underholdning kan bli klient, iallefall om man skal "tvinge" med gjestene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 13. januar 2013 #10 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) serveringsteateter .. ? http://www.teaterfab...106&language=no familien til sambo og familien min er ikke kjent med hverandre, og jeg syns da det er med på å skape en stemning, noe som inkluderer alle, og som alle kan snakke om etterpå så blir de jo showdansen til meg og pappa som underholdning, pluss talene. Endret 13. januar 2013 av lisha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 13. januar 2013 #11 Del Skrevet 13. januar 2013 he he så morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjollefrua Skrevet 14. januar 2013 #12 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Faren til toastmasteren vår er profesjonell lommetyv/tryllekunstner, så jeg lurte litt på om jeg skulle høre om han kunne komme en liten tur mens folk mingler og får velkomstdrink. Holder jo med 15 minutter action så man får løst opp stemningen litt. Ellers er omgivelsene rundt lokalet vårt så fint, at gjestene har mye å se på der. I tillegg skal flesteparten av gjestene overnatte, så de bruker sikkert litt av ventetiden på å sjekke inn. Også spiller forloveren til mannen i ett jazzband, så vi håper de kan gi en god pris på musikk til festen. :-D vi har regnet ca 1 time dødtid hvor vi ikke er sammen gjestene, så de klarer seg sikkert med tryllekunstneren. Men det kjipe er jo hvis det regner ute :-P Endret 14. januar 2013 av fjollefrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkivskap Skrevet 14. januar 2013 #13 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg synes det er artig med leker jeg. Hvis det er frivillig vel og merke. Vi har oppfordret gjestene om å bidra med underholdning, så det kan bli spennende. Flesteparten vil vel ikke gjøre det, men hvis 2-3 bidrar med noe så blir det nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #14 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg var i et bryllup i fjor sommer der en musiker/underholder var leid inn, og det var fantastisk morsomt. Det ble snakket om resten kvelden, og selv om fyren var ukjent for de fleste, nynnet og småsang gjestene på sangene Har du navnet på han? Anonym poster: 425519f19ffc28578ffe7a081252958a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 14. januar 2013 #15 Del Skrevet 14. januar 2013 Har du navnet på han? Anonym poster: 425519f19ffc28578ffe7a081252958a Ja, det har jeg. Det burde jeg kanskje nevnt med en gang Han heter Egil Olsen. Veldig dyktig underholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 14. januar 2013 #16 Del Skrevet 14. januar 2013 Vår underholdning var Fri-Bar;) Det ble jo noen taler og noen korte filmer, men det tok vel opp til sammen 15 minutter... Jeg også var det håndball finale i OL, så det var en del gjester som minglet mye, byttet sko, og snek seg opp i resepsjonen for å se på TV`n og de flotte eikepanlene;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ea_ Skrevet 14. januar 2013 #17 Del Skrevet 14. januar 2013 Ja, det har jeg. Det burde jeg kanskje nevnt med en gang Han heter Egil Olsen. Veldig dyktig underholder Åh, han har jeg sett på parkteatret, veldig bra! Hvordan fungerte det rent praktisk i bryllup?Jeg mener, når og hvor lenge opptrådde han? (etter middag, litt utpå kvelden..?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 14. januar 2013 #18 Del Skrevet 14. januar 2013 Åh, han har jeg sett på parkteatret, veldig bra! Hvordan fungerte det rent praktisk i bryllup?Jeg mener, når og hvor lenge opptrådde han? (etter middag, litt utpå kvelden..?) Det var etter middag og kaker, men før det tok helt av Litt usikker på hvor lenge han spilte. En halvtime, kanskje? Det var i alle fall akkurat passe, han sluttet akkurat sånn at ingen ble utålmodige. Trenger jeg å si at jeg ble stor fan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ea_ Skrevet 14. januar 2013 #19 Del Skrevet 14. januar 2013 Det var etter middag og kaker, men før det tok helt av Litt usikker på hvor lenge han spilte. En halvtime, kanskje? Det var i alle fall akkurat passe, han sluttet akkurat sånn at ingen ble utålmodige. Trenger jeg å si at jeg ble stor fan? Takker! Hm. En halvtime hørtes akkurat passe ut. Hmm. Noe sånt tror jeg faktisk vi kunne hatt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå