AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Hei. Vurderer å stille i bodyfitness til høsten. Har bra med masse og tror jeg kroppselig kunne gjort det bra, fikk veldig bra tilbakemeldinger på siste formsjekk. Men så er det det at jeg ikke har silikon, og og om jeg går mer ned i fettprosent (som jeg må om jeg skal stille) så vil jeg ha ikke eksisterende pupper. Og "alle" som driver med fitness/bodyfitness/bikinifitness har jo det. Om jeg vil bli dømt nedeom og hjem pga det er det jo ikke noen vits i å stille. Orker ikke mnd med hard trening og deffing for å ryke på det. Har alltid hatt små pupper og er fornøyd med det, er heller ikke instilt på mnd med rolig trening for at puppene skal heles. Så silikon er uaktuelt. Det er kanskje ikke kjempemange innen miljøet her, men er ikke klar for å ta det på fitnessbloggen enda... Anonym poster: dc98561598eab1c752d8393146f3e3a9 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Jeg vet om bloggere som driver med fitness, og som IKKE har silikon :-) Eksempel: mymaria.blogg.no og http://kristinesolhaug.blogg.no/ Anonym poster: ad6957be03b3307e444773b42381d5f3
fitness_ Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Du blir ikke dømt ned pga puppene dine, i bodyfitness er det i hvert fall ikke så viktig. I Bikini er det nærmest et must med pupper, om det så bare er "kyllingfilet"-innlegg
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 I konkurranser så *skal* du ikke dømmes negativt hvis du mangler pupper, men det er endel diskusjon rundt det. Noen mener at det er slik og at det burde være slik, andre ikke. Uansett så spiller helhetsinntrykket mye og underbevisstheten kan dessverre telle negativt i så måte. En annen ting er at om man skal kunne tjene penger på fitness eller lykkes med det hvis man har dårlig råd så bør man kunne ta modelloppdrag. Da er det veldig mye lettere å få oppdrag hvis man har litt størrelse på dem. Anonym poster: 1bc795b399e63707337e2432b697b993 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Bruke innlegg i BHen isteden? Det går an, men man får ikke den riktige *looken* ved lav fettprosent. Anonym poster: 1bc795b399e63707337e2432b697b993
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Uff, så trist at det i det hele tatt er et spørsmål i en sport der de messer om helse og sunnhet... Anonymous poster hash: cbb75...7a8 5
Version 2.0 Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Uff, så trist at det i det hele tatt er et spørsmål i en sport der de messer om helse og sunnhet... Anonymous poster hash: cbb75...7a8 Det er jo fordi fitness er en fullstendig overflatisk barbie-bransje. Jeg synes fitness er gøy og kunne nok stilt i konkurranse til neste år dersom jeg er superbevisst på kosthold og yter litt ekstra på trening. Men jeg kommer adri til å stille uansett hvor fit jeg er, nettopp fordi jeg er imot denne typen konkurranser der man blir bedømt etter hvor "hot" man er. Jeg synes det heller kunne heta "Miss Fit and beautiful" som en slags missekonkurranse. Fordi det er jo det det er. 4
Alina X Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Enig.....de reklamerer for at fitness er en bra idrett,men sannheten er jo at det er et overfladisk miljø og mange muskelbarbier.,,,samtidig lyver de om at kvinner ikke blir "større"av å trene fitness når mange får sånne enorme skuldre og brystkasse mens puppene forsvinner.... Skal man trene så gjør man det for helsen,ikke for å se ut som en dukke....selv pleier jeg å trene styrke i ny og ne,også tungt, men har ingen mål om å kunne ta x antall rep med x antall sett på x antall kg....i tillegg så leser man feks inne på fitnessbloggens forum om kvinner som ikke trener styrke er daffe og har daffe kropper, en ganske stygg holdning synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Enig.....de reklamerer for at fitness er en bra idrett,men sannheten er jo at det er et overfladisk miljø og mange muskelbarbier.,,,samtidig lyver de om at kvinner ikke blir "større"av å trene fitness når mange får sånne enorme skuldre og brystkasse mens puppene forsvinner.... Tingen er jo at mange jenter er redd for å røre vektene pga. de tror store skuldre kommer så raskt, det gjør det ikke. Det kreves mye arbeid for at kroppen endres såpass mye. Det er ikke slik at man løfter vekter i en måned og så BAM - giga-skuldre. Det tar mye tid. Det er bare godt for jenter å ta litt vekter. Det er en mellomvei der som gjør at man ikke kommer til å se ut som en muskelbunt, noe som uansett kun de viljesterke klarer å oppnå. Anonymous poster hash: 69f02...84b
Alina X Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Tingen er jo at mange jenter er redd for å røre vektene pga. de tror store skuldre kommer så raskt, det gjør det ikke. Det kreves mye arbeid for at kroppen endres såpass mye. Det er ikke slik at man løfter vekter i en måned og så BAM - giga-skuldre. Det tar mye tid. Det er bare godt for jenter å ta litt vekter. Det er en mellomvei der som gjør at man ikke kommer til å se ut som en muskelbunt, noe som uansett kun de viljesterke klarer å oppnå. Anonymous poster hash: 69f02...84b Ja,ingenting kommer over natten. Jeg har bra med armmuskler og benmuskler,men har ikke sixpack akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå