AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er i et 4 månders forhold og jeg er nå blitt godt kjent med han.. Jeg er 22 og han er 40. Han har vært ærlig med meg hele veien og fortalt at han har vært intim med en del jenter og at han liker og "spille" litt rundt. Han har også fortalt meg at alle forholdene han har vært i har vart i en liten periode og grunnen er at han har blitt "lei" av jenta.. Jeg har sagt til han at jeg er redd for at han en dag skal dra fra meg også på den måten , men han sier jeg er anderledes og at han liker meg kjempe godt.. han har sagt han elsker meg og at han ikke kommer til og bli "lei" av meg som de andre jentene...Han behandler meg veldig bra, kan si han behandler meg som ei prinsesse, men "den" tanken ødelegger mye! Jeg liker han kjempe godt og derfor jeg er redd for og miste han... I begynnelsen når han fortalte meg slike ting, brydde jeg meg ikke for ting gikk så "smooth" og vi hadde det kjempe fint sammen. Jeg følte det på meg at han likte meg og ga f i hva som sku skje etterhvert.. Nå som jeg har fått sterke følelser for han, så føler jeg at jeg begynner og bli redd av tanken på og miste han! Hva kan jeg gjøre for og sikkre meg han? Hva kan jeg gjøre for at han ikke skal bli LEI av meg? Hvordan skal jeg få dette her til og funke? Jeg er kjempe glad i han, vil virkelig få det til og funke! Selvom han sier han blir.. så vet man jo aldri. Anonym poster: 72baf06e996844d575c7c8deed18dba9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Tror du føyer deg inn i rekken av jenter han har hatt seg med opp gjennom årene... For stor aldersforskjell til at dette er annerledes enn det han har hatt før. Selv om han selvsagt er en "smooth talker" og sier det du vil gjøre. Nyt det mens du har det! Men ikke drøm om en fremtid sammen med denne mannen, han vil bare skuffe deg. Anonym poster: 05d64912d13d496a70c8a89080868174 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Æsj, er du 22 og sammen med en på 40? Kvalmt... Anonym poster: aa73dc03d55bad59903d438d752276fb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Hvem vi være sammen med en 40`åring som fortsat "spiller" rundt? Anonym poster: ab4e0f71abad2044c25d9ed8a7095435 1
sol87 Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Husk at det ikke er sikkert det er sant alt han sier da. Noen har det med å skryte på seg ting. Jeg husker at jeg avsluttet et forhold med en eldre fyr en gang, jeg var ikke interessert mer (mange gode grunner, for å si det sånn). Etter det ba jeg ham slutte å sende meg meldinger til envher tid. Da sa han at jeg var bitter for at det hadde blitt slutt mellom oss. Det jeg prøver å si er at det ikke er sikkert at det var han som dumpet alle damene sine, det kan være at noen av dem gikk lei av ham også...men det høres jo ikke like stilig ut. Uansett blir dette bare spekulering. Jeg synes du skal stole på ham om han sier at det er deg han vil ha, følelsene hans (og dine) i framtida er det ingen som vet noe om, så hvis han behandler deg bra nå, så nyter du det så lenge det varer.
kubrak Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Hvem vi være sammen med en 40`åring som fortsat "spiller" rundt? Anonym poster: ab4e0f71abad2044c25d9ed8a7095435 du, bl.a.
Gjest tsejG Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Vært sammen i 4 måneder og du "kjenner ham godt" sier du? Beklager men nei, det tar litt lengre tid å bli kjent med et menneske. Det er nå èn ting, en annen er at her lukter det player laaaang vei. Han sier masse flotte ting til deg (akkurat de du gjerne vil høre, og som mange før deg også har fått høre), og du er dessverre for ung til å gjennomskue ham og forstå realitetene i det han driver med. Om du kjenner ham så godt som du sier vet du kanskje også ett og annet om hvorvidt han har hatt lengre forhold før deg (og ikke bare slike månedersprosjekter ala det dere befinner dere i, slik det kan virke som)? Dette henger ikke på greip dessverre, og du burde faktisk stramme deg opp til å forlate ham først som sist, før han forlater deg. Tøfft ja, men du kommer garantert bedre ut av det på den måten enn motsatt, det er udiskutabelt. Det er ikke normalt at en 40-åring driver rundt på denne måten, han er mest sannsynlig en evig ungkar som nyter muligheten til å fråtse i ungt lammekjøtt så lenge det finnes villige ungjenter som er naive nok til å la seg smigre...
Hapa Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Æsj, er du 22 og sammen med en på 40? Kvalmt... Anonym poster: aa73dc03d55bad59903d438d752276fb Hvorfor er det kvalmt? Blir stadig mere vanlig med forhold hvor aldersforskjellen er 15-20 år...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Jeg tror du sårer deg selv ved å gå inn i et forhold med en som fort blir lei jenter. Særlig når det også er så stor aldersforskjell. Hvorfor skal dette forholdet være anderledes? Han har ikke roet seg ned en gang. Det var det jeg fikk ut av posten din
Gjest LonelyAngel Skrevet 12. januar 2013 #11 Skrevet 12. januar 2013 Hør med han hva han vil med fremtiden sin. Er han interessert i å slå seg til ro, få familie ect?
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 Hvis du skal date og satse på en mann som er 50 når du er 32, så syns jeg vertfall ikke du skal fortsette hvis du er usikker. Du har hele ditt voksne liv foran deg!!! Reis, opplev og nyt livet!!!
Gjest Anonym Skrevet 13. januar 2013 #13 Skrevet 13. januar 2013 TS - Nei det er ikke kvalmt, hadde jeg syntes det hadde jeg ikke vært i forhold med han. Det er noe jeg har valgt og jeg angrer ikke, men jeg er blitt kjempe glad i han... litt vanskelig og tenke på at han plutselig kan dra fra meg! Jeg vi nyte tiden jeg har med han, så får jeg ta det som det kommer tenker jeg meg.. Igår natt så var vi sammen, og vi begynte og "rote" etterhvert som det gikk, sa jeg til han at jeg ville "gjøre det" så trakk han seg unna og sa nei jeg kan ikke. huh? Nå vil han ikke ligge med meg heller? han sier han elsker meg men vil ikke ha samleie med meg? Hva vil dette si?!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #14 Skrevet 13. januar 2013 TS - Nei det er ikke kvalmt, hadde jeg syntes det hadde jeg ikke vært i forhold med han. Det er noe jeg har valgt og jeg angrer ikke, men jeg er blitt kjempe glad i han... litt vanskelig og tenke på at han plutselig kan dra fra meg! Jeg vi nyte tiden jeg har med han, så får jeg ta det som det kommer tenker jeg meg.. Igår natt så var vi sammen, og vi begynte og "rote" etterhvert som det gikk, sa jeg til han at jeg ville "gjøre det" så trakk han seg unna og sa nei jeg kan ikke. huh? Nå vil han ikke ligge med meg heller? han sier han elsker meg men vil ikke ha samleie med meg? Hva vil dette si?! Kjære deg, er du 15 år eller 22 år? Du ser vel at en 22-åring ikke ska behøve å drive med sånt tull som dette her? Hadde det vært ekte kjærlighet hadde du visst det og ikke trengt å skrive innlegg om det på en diskusjonsside. Dette er et tulleforhold. Vær snill å oppdater oss når han har gjort det slutt, så skal du få litt trøst. Anonym poster: 05d64912d13d496a70c8a89080868174 1
Gjest Anonym Skrevet 13. januar 2013 #15 Skrevet 13. januar 2013 Kjære deg, er du 15 år eller 22 år? Du ser vel at en 22-åring ikke ska behøve å drive med sånt tull som dette her? Hadde det vært ekte kjærlighet hadde du visst det og ikke trengt å skrive innlegg om det på en diskusjonsside. Dette er et tulleforhold. Vær snill å oppdater oss når han har gjort det slutt, så skal du få litt trøst. Anonym poster: 05d64912d13d496a70c8a89080868174 TS: Jeg trudde det var lov og være usikker iblant! hadde jeg vært sikker så hadde jeg verken skrevet her eller trengt trøst fra deg/forumet. ettersom du leser så er jeg kjempe glad i han og det er han også (sier han) men jeg er usikker pga ting han forteller om seg selv, som han har gjort/gjør... Jeg vil ikke spørre venner, for ingen vet om dette forholdet (jeg har enda ikke fortalt noen) ..nettopp derfor ber jeg om hjelp her
Ferny Skrevet 13. januar 2013 #16 Skrevet 13. januar 2013 TS: Jeg trudde det var lov og være usikker iblant! hadde jeg vært sikker så hadde jeg verken skrevet her eller trengt trøst fra deg/forumet. ettersom du leser så er jeg kjempe glad i han og det er han også (sier han) men jeg er usikker pga ting han forteller om seg selv, som han har gjort/gjør... Jeg vil ikke spørre venner, for ingen vet om dette forholdet (jeg har enda ikke fortalt noen) ..nettopp derfor ber jeg om hjelp her Hvis du i fire måneder har holdt det hemmelig at du er i forhold med en mann - 20 år eldre eller ikke - kom deg vekk. Du må jo bli mentalt utslitt av å ha det på den måten der. Er du flau? Skammer du deg? Tror du ikke det kommer til å vare? Stå for valgene du tar! Det er jo tydelig at du selv merker at det der ikke er riktig for deg. Du har jo ikke fortalt det til NOEN...?? Har du ikke venner? Og kanskje han nå ikke vil ha sex med deg ettersom han merker at du bryr deg mer, og får dårlig samvittighet? Vel, ikke vet jeg. Men ganske sikker på at han ikke ser for seg en fremtid med deg.
Gjest HeidiL Skrevet 13. januar 2013 #17 Skrevet 13. januar 2013 Hvis et forhold ikke tåler dagens lys fra første dag er det ikke et sunt forhold!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #18 Skrevet 13. januar 2013 Det at han ikke ville ha sex med deg er at han vil at du skal be/tigge om det så han føler seg ønsket og ha kontroll over deg. Anonym poster: 172523a912054db5be9c0dd057e59d40
Steinar40 Skrevet 13. januar 2013 #19 Skrevet 13. januar 2013 Det at han ikke ville ha sex med deg er at han vil at du skal be/tigge om det så han føler seg ønsket og ha kontroll over deg. Anonym poster: 172523a912054db5be9c0dd057e59d40 Dette er ikke usannsynlig.
Gjest navnelapp Skrevet 13. januar 2013 #20 Skrevet 13. januar 2013 Forestill deg når du er sekstifem. Då er du framleis sprek, du vil reise og leve livet. Han er åttitre, og pleietrengande. Han syns du spelar for høg dunk-dunk-musikk. Han har brukt bleie dei siste seks åra, og han har diabetes og har vore impotent sidan han var 60, då var du førtito. For eksempel. Eg trur du skal gjere ditt beste for å prøve å la denne mannen seile sin eigen veg. Hadde han vore ein god mann som gjer deg trygg og som viser at han vil leve livet sitt med deg så hadde kanskje rådet mitt vore annleis, men han framstår som ein patetisk player slik du beskriv han. Der er fleire menn der ute. Du kjem til å finne ein mann som passar perfekt til deg, heilt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå