Gjest 2013 bryllup Skrevet 13. januar 2013 #21 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Har du linken tilgjengelig enda? Husker jo ikke hvor du la ut den, men skulle gjerne sett på det igjen Forresten så har jeg aldri brukt etsy, men det kanskje ikke så vanskelig å finne frem? Endret 13. januar 2013 av 2013 bryllup
Gjest kiara_pusen Skrevet 13. januar 2013 #22 Skrevet 13. januar 2013 Her er link til hva som finnes på etsy: http://www.etsy.com/search?q=bridal%20headpiece&view_type=gallery&ship_to=NO&ref=auto1 Mye enklere enn ebay ol, dessuten er smykkene ofte håndlaget. Og her er link til mine ting. Headpiece: http://fineandfleurie.bigcartel.com/product/dramatic-bridal-headband-with-swarovski-rhinestone-flowers-and-pearls-by-fine-fleurie Øredobber: http://fineandfleurie.bigcartel.com/product/sparkling-teardrop-bridal-earrings-in-silver- chic-and-classic 2
kaprifolen Skrevet 13. januar 2013 #24 Skrevet 13. januar 2013 den ser jeg ... og et digert type åttitalls Madonnakors passer seg vel slett ikke, etter min mening iallefall. Jeg har ikke stroppeløs, jeg har ikke ermer heller, hva heter det egentlig når det er sånn v-greie ... ? Halterneck du mener?
Petalouda Skrevet 13. januar 2013 #25 Skrevet 13. januar 2013 Neida, bare sånn helt vanlig uten ermer .. har sikkert et eget navn men jeg har ikke peiling. Ikke stropper lissom, men vanlig greie uten ermer ... he he ... jepp - verdensmester i forklaring
Evie Skrevet 13. januar 2013 #26 Skrevet 13. januar 2013 Vanlig uten armer eller stropper og ikke tube, nå ble jeg nysgjerrig. T skjorte typ?
kaprifolen Skrevet 13. januar 2013 #27 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Brede stropper, kanskje? Altså ikke spaghetti-typen, men mer tank-top-stropper? Eller noe slikt?http://www.clothingattesco.com/content/ebiz/clothingattesco/invt/by211913/by211913_pl.jpg Endret 13. januar 2013 av kaprifolen
CathFoto Skrevet 14. januar 2013 #28 Skrevet 14. januar 2013 Tipper det blir et armbånd fra Etsy om det blir noe,er ikke så glad i perler selv om det er pent på andre. Vanskelig å ikke bli smittet av andres forventninger om hvordan en brud bør og skal se ut. Jeg bruker sjelden smykker og når jeg gjør det er det typisk runde-inntil-øret øredobber i sort eller rødt og statementarmbånd. Det er litt viktig for meg å ikke miste meg selv opp i denne bryllupsboblen så enten må smykkene matche min stil og personlighet ellers så får det være det samme-jeg vil ikke se ut som noen andre på bryllupsdagen min, bare den fineste versjonen av meg.
Petalouda Skrevet 14. januar 2013 #29 Skrevet 14. januar 2013 Brede stropper, kanskje? Altså ikke spaghetti-typen, men mer tank-top-stropper? Eller noe slikt?http://www.clothingattesco.com/content/ebiz/clothingattesco/invt/by211913/by211913_pl.jpg ja noe sånt ja! Hva i all verden heter sånt egentlig ... ? *ler* Tusen takk Kapri
Gjest kiara_pusen Skrevet 14. januar 2013 #30 Skrevet 14. januar 2013 Tipper det blir et armbånd fra Etsy om det blir noe,er ikke så glad i perler selv om det er pent på andre. Vanskelig å ikke bli smittet av andres forventninger om hvordan en brud bør og skal se ut. Jeg bruker sjelden smykker og når jeg gjør det er det typisk runde-inntil-øret øredobber i sort eller rødt og statementarmbånd. Det er litt viktig for meg å ikke miste meg selv opp i denne bryllupsboblen så enten må smykkene matche min stil og personlighet ellers så får det være det samme-jeg vil ikke se ut som noen andre på bryllupsdagen min, bare den fineste versjonen av meg. Og der overbeviste du meg om å styre fullstendig unna perler og alle andre klassiske smykker som måtte dukke opp på veien! Du har så rett, så rett. 1
C-Pow Skrevet 14. januar 2013 #31 Skrevet 14. januar 2013 Jeg tenker å gjøre det enkelt, og ikke så dyrt. Tenker diamant i ørene, altså type falsk men kjøpt fra gullsmed, bare noen små. Og ikke halskjede eller armbånd, vil heller ha det rent og enkelt.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #32 Skrevet 14. januar 2013 ja noe sånt ja! Hva i all verden heter sånt egentlig ... ? *ler* Tusen takk Kapri V-neck?? Anonym poster: d24f59dc2b83e56a682b385105a85a2c
Gjest Adriane Skrevet 16. januar 2013 #33 Skrevet 16. januar 2013 Jeg skal ha dette settet (hvitt gull) 1
Petalouda Skrevet 17. januar 2013 #34 Skrevet 17. januar 2013 Jeg skal ha dette settet (hvitt gull) sånn er fiiiint!! *lyst på* 1
Gjest Adriane Skrevet 17. januar 2013 #35 Skrevet 17. januar 2013 Jeg skal ha dette settet (hvitt gull) sånn er fiiiint!! *lyst på* Tusen takk! Jeg falt veldig for dette settet, og var ikke i tvil
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #36 Skrevet 18. januar 2013 Jeg skal bruke et pent hjertesmykke jeg fikk av min kjæreste i julepresang sammen med perleøredobber som henger som passer til smykket da det er et hjerte øverst på dem. Har sett et annet smykke og som jeg liker med sort sten i. Koster litt så det gjør meg litt usikker på om jeg skal ta meg råd. Siden jeg skal ha litt sort tilbehør kunne det vært veldig stilig så ikke helt bestemt meg enda. Anonym poster: ceeb98550f034ed620bd9d7eddebd600
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå