Gå til innhold

Smykker på bruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha typisk perler/sølv/gull i ørene (og på kjedet) eller går dere for ørepynt i temafargen, f.eks. i en dusere variant? Jeg heller litt mot sistnevnte for å freshe det opp litt, uten at det skal bli harry naturligvis!! Det blir jo så mye hvitt fra før i kjolen, sløret og skoene

Anonym poster: d24f59dc2b83e56a682b385105a85a2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal nok ikke ha noe med farger i. Kjæresten har uniform som er gråblå, og brudepikekjolene skal være hvite(ish) og med det samme blå i .. jeg er ikke så glad i blått så jeg får meg ikke til å bruke det. Og alle andre farger vil kræsje syns jeg.

Jeg har kjøpt et smykke jeg hadde tenkt å bruke til, men jeg er usikker kjenner jeg.

Skrevet

oi, enda en ting jeg ikke har tenkt på ennå.. :sjokkert: Bra det er lenge til august.. :briller2:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har to hull i hvert øre, i det nederste øret skal jeg ha hengende blanke krystalløredobber,det øverste en liten blank diamantstein :)

smykket blir det som er tilhørende diamantøredobbene, en liten diamant og hvitt gull :)

om jeg skulle valgt litt farge i smykkene, så ville jeg nok valgt duse farger, ikke noe fargesprengende!

Skrevet

hm jeg har tre hull i hvert øre ... nå er vi nede på microdetaljnivå her føler jeg .. *ler*

Skrevet

hehe :) må få med alt vettu! :P alt ned til den minste detalj! ;)

Skrevet

Jeg har et sett med nydelige ekte perler (kjede, armbånd og øredobber) som føltes helt naturlig å bruke. Kjolen min var mer elfenbensfarget, det passet fantastisk. Må også nevnes har jeg har personlig tilknytning til perlene mine.

Skrevet

Elegante, hengete, men ikke så store gulløredobber, og forhåpentligvis mammas kjempevakre gullarmbånd med en safir. Det er gammel, lånt og blått. Tilhørte min tippoldemor, i hennes levetid, så det hadde det vært veldig fint å få låne. Smykke tror jeg ikke jeg trenger. Et bittelite gullkors da kanskje.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har igrunn også mest lyst til å ha et kors, fordi forholdet til Gud er stort og nært for meg. Men det er ettellerannet som hvisker "perler" til meg hele tiden, og det er litt rart for jeg har overhodet ikke noe forhold til perler.

Jeg tror jeg må få sett på den hodepynten jeg eventuelt skal låne, se om mer faller på plass da. Men den får jeg ikke slått kloa i før tidligst i mai.

Skrevet

"Må" man ha smykker og øredobber? Kjenner at jeg ikke helt orker å begynne å lete etter slikt, ei heller bruke penger på det:p har allerde brukt mer enn jeg burde på fotograf, frisør og slikt.

Jeg har hvite sko med litt pynt på, og kjøpt ett fint tiara/diadem. Kjolen er stroppeløs, med en kongeblå bånd rundt magen med en liten sløyfe på :) skal ha brudebukett. forloveden skal ha grå dress med svake lyseblå striper i, lyseblå skjorte med ett kjempe fint slips i blåfarger. Ville egentlig ha kongeblå slips, men tror ikke det hadde blitt så fint. Satser på vi blir fine sammen uansett.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg har igrunn også mest lyst til å ha et kors, fordi forholdet til Gud er stort og nært for meg. Men det er ettellerannet som hvisker "perler" til meg hele tiden, og det er litt rart for jeg har overhodet ikke noe forhold til perler.

Jeg tror jeg må få sett på den hodepynten jeg eventuelt skal låne, se om mer faller på plass da. Men den får jeg ikke slått kloa i før tidligst i mai.

Jeg har også alltid tenkt kors, fordi det betyr så mye for meg :) men ble usikker da kjolen er stroppeløs og jeg føler jeg må ha noe som tar litt mer plass for at jeg ikke skal føle meg naken..

Skrevet

Jeg lånte perlesettet til bestemoren min (kjede, øredobber og armbånd), helt enkelt og klassisk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også alltid tenkt kors, fordi det betyr så mye for meg :) men ble usikker da kjolen er stroppeløs og jeg føler jeg må ha noe som tar litt mer plass for at jeg ikke skal føle meg naken..

den ser jeg ... og et digert type åttitalls Madonnakors passer seg vel slett ikke, etter min mening iallefall.

Jeg har ikke stroppeløs, jeg har ikke ermer heller, hva heter det egentlig når det er sånn v-greie ... ?

anyway, jeg vil ha noe lite som glitrer veldig, og kors er veldig meg, men det avhenger av hva jeg gjør med hodet kjenner jeg :)

Skrevet

Skulle gjerne hatt er kors jeg og, men de jeg har passer absolutt ikke.

Blir nok hvitt gull på meg, tror jeg. Mangler ørepynten, smykker er i boks.

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg et kors til anledningen eventuelt. Jeg er en voksen dame med skapet fullt av diverse smykker, men jeg har lyst til å kjøpe dette i gave til meg selv - fordi jeg fortjener det :)

Men først må jeg bestemme meg for hva jeg vil ha. Og da må jeg først finne ut hva jeg skal ha på hodet.

Poenget mitt Pusla, er - dersom du vil ha et kors - kjøp deg et - parce que tu le vaux bien :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg har funnet tilbake til min digre headpiece, den skal jeg (kanskje) ha sammen med teadrop øreringer hvis jeg vil ha det den dagen. Armbånd som jeg låner av noen. Halskjede vil jeg ikke ha, liker best statement smykker og det passer overhodet ikke til overdelen på kjolen. :)

Skrevet

Jeg hadde en hårbåndstiara og perleøredobber. Utover dette hadde jeg ingen andre smykker på meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg har funnet tilbake til min digre headpiece, den skal jeg (kanskje) ha sammen med teadrop øreringer hvis jeg vil ha det den dagen. Armbånd som jeg låner av noen. Halskjede vil jeg ikke ha, liker best statement smykker og det passer overhodet ikke til overdelen på kjolen. :)

Ååå! Jeg også vil ha stor headpiece, da slipper jeg jo unna uten noe stort smykke :)

Ditt er forøvrig nydelig, om det er det som du har linket til tidlgere :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ååå! Jeg også vil ha stor headpiece, da slipper jeg jo unna uten noe stort smykke :)

Ditt er forøvrig nydelig, om det er det som du har linket til tidlgere :)

Det er det - og det er veldig fint! Var jo i tvil om det også, som alt annet, men det gikk seg heldigvis til. :)

Tror din kjole hadde passet utmerket til det samme siden den har så fint liv som krever oppmerksomhet.

Finnes jo masse på etsy i alle prisklasser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...