AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Jeg vet at det er usunt og blablabla, men jeg er rett og slett bare interessert i å se hvor fort jeg faktisk klarer å gå ned i vekt. Vanligvis er 1 kg i uken det jeg har lagt meg på, og det har gått helt fint, men jeg har faktisk kun 4 kg igjen, og jeg vil se om jeg klarer å gå ned de på 2 uker. Klart, jeg kommer nok til å gå mye sulten, men jeg ønsker heller ikke å leve på en grønnsak om dagen, for det klarer jeg ikke uansett. Jeg er IKKE store jenta fra før av, og skal ikke gå ned mer enn de 4 nå. Da blir jeg flott! Om jeg jogger i 60 minutter om morgenen og 60 minutter om kvelden(vil forbrenne ca. 400 kcal per tur), og ikke spiser mer enn kanskje 600 kcal(som vil komme fra grønnsaker og rent kjøtt/fisk), vil jeg da klare -4 kg? Er stillesittende for øyeblikket ellers, og BMR ligger på 1300. Ser nå hvor ekstremt det høres ut, men ja, som sagt, mest som et eksperiment. Blir fornøyd med hvert eneste gram jeg mister uansett. :D Anonym poster: e786322aac4093c6c0a385d786bee246
Gjest Yellow Taxi Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Om du først skal holde på sånn er det mye bedre og droppe treningen og bare spise ekstremt lite. Ved å spise lite og trene så mye ødelegger du kroppen din. 2
Gjest *Maja* Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Men hva er poenget? Du legger jo på deg igjen i sekundet du spiser normalt igjen. Endret 12. januar 2013 av *Maja*
Gjest white tiger Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Problemet med dette, bortsett fra at det ikke er særlig sunt, er at en sultekur kan gjøre at du overspiser når du først tillater deg selv å spise igjen. Enten det, eller at du får mersmak. Altså at du ikke har lyst til å spise normalt igjen. Hvis du skal gjennomføre dette så bør du ha stålkontroll, og en sterk psyke. Men ser virkelig ikke poenget da du kan risikere å ødelegge et godt (?) forhold til mat, trening og kropp. Altså, jeg kunne sikkert gjort det samme selv, men jeg har ikke et normalt forhold til mat for å si det sånn. Og dit jeg er vil du ikke. 1
Geparden Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Du er ca normalvektig nå, sier du. Da klarer du ikke å slanke vekk 4 kg fett på to uker. Du vil forbrenne muskler og eventuelt midlertidig miste noe vann.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 Om du først skal holde på sånn er det mye bedre og droppe treningen og bare spise ekstremt lite. Ved å spise lite og trene så mye ødelegger du kroppen din. Om du først skal holde på sånn er det mye bedre og droppe treningen og bare spise ekstremt lite. Ved å spise lite og trene så mye ødelegger du kroppen din. Vil jeg gå ned like mye av å spise "ekstremt lite" og ikke trene, som hvis jeg spiser litt mer og trener en god del? Du har nok rett i det du sier. -TS Anonym poster: e786322aac4093c6c0a385d786bee246
Lupi Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Jeg vet at det er usunt og blablabla, men jeg er rett og slett bare interessert i å se hvor fort jeg faktisk klarer å gå ned i vekt. Vanligvis er 1 kg i uken det jeg har lagt meg på, og det har gått helt fint, men jeg har faktisk kun 4 kg igjen, og jeg vil se om jeg klarer å gå ned de på 2 uker. Klart, jeg kommer nok til å gå mye sulten, men jeg ønsker heller ikke å leve på en grønnsak om dagen, for det klarer jeg ikke uansett. Jeg er IKKE store jenta fra før av, og skal ikke gå ned mer enn de 4 nå. Da blir jeg flott! Om jeg jogger i 60 minutter om morgenen og 60 minutter om kvelden(vil forbrenne ca. 400 kcal per tur), og ikke spiser mer enn kanskje 600 kcal(som vil komme fra grønnsaker og rent kjøtt/fisk), vil jeg da klare -4 kg? Er stillesittende for øyeblikket ellers, og BMR ligger på 1300. Ser nå hvor ekstremt det høres ut, men ja, som sagt, mest som et eksperiment. Blir fornøyd med hvert eneste gram jeg mister uansett. :D Anonym poster: e786322aac4093c6c0a385d786bee246 Det er ususnt og blablabla! Hvorfor i alle dager vil du ødelegge krooppen din på den måten? Dessuten så kommer du til å gå opp i vekt igjen med en gang, fordi du klarer ikke og ikke spise over lengre tid... Endret 13. januar 2013 av Lupi
Gjest Yellow Taxi Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Vil jeg gå ned like mye av å spise "ekstremt lite" og ikke trene, som hvis jeg spiser litt mer og trener en god del? Du har nok rett i det du sier. -TS Anonym poster: e786322aac4093c6c0a385d786bee246 Ja, mye sunnere og ta en juice-faste en det treningsopplegget du hadde lagt opp. I min ungdom gikk jeg ned masse ved hjelp av nesten fullstendig vann-faste et par uker i sommerferien og endte opp på en grenseverdi til undervektig (BMI), og jeg gikk ikke opp igjen. Det sier seg jo selv at man ikke kan spise like mye som man gjorde før om man ikke skal gå opp igjen, men man kan spise vesentlig mer enn 600 kcal 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå