AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Hei, jeg lurte på om noen vet hvor man kan kjøpe noen fine store bher? Jeg er størrelse 70J og finner bare kjedelige bher på nettet. Hadde vært fint med svar Anonym poster: 8cb0fb3281b3a0910493d9339e743df0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 bravissimo.com Anonym poster: 9602a1b17ff959ea242884a28283f76c
Thalassos Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Vet ikke om du er ute etter nettbutikker eller fysiske butter/begge deler, men Change har fått inn masse fint - og de har MASSE salg nå, så om det er en Changebutikk i nærheten, anbefaler jeg at du går dit
Gjest barista Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Jeg er frelst til Change, super behagelig og flotte (etter min mening) Ellers mener jeg at La Senza har mye spenstig og utfordrene. (obs: litt små i str)
Perelandra Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Vet ikke om du er ute etter nettbutikker eller fysiske butter/begge deler, men Change har fått inn masse fint - og de har MASSE salg nå, så om det er en Changebutikk i nærheten, anbefaler jeg at du går dit Hvis man bruker såpass stor cup som TS gjør, kan det være vanskelig å finne noe hos Change. Mange opplever også at de må ha større cup-størrelse hos Change enn hos merker som Freya og Fantasie. Grunnen er at det britiske systemet er annerledes enn systemet i en del andre europeiske land. Change er en dansk kjede. Det britiske systemet bruker dobbeltbokstaver og har derfor flere størrelser. link Bruker man J-cup i britisk størrelse skal man i følge tabellen ha N-cup i europeisk størrelse. Dette har jeg aldri sett, og vet ikke om det finnes en gang. De største størrelsen hos Change er J eller K avhengig av omkrets. Hvordan cupene vil passe varierer likevel fra modell til modell, så dette med bokstav er ikke noe absolutt. Uansett er Change verd et forsøk. TS oppgir heller ikke om det er britisk eller europeisk størrelse. Det beste er å prøve en BH fysisk, og ikke bare handle på nett. To gode butikker som jeg selv kjenner til er La Lina i Oslo og Veslas Boutique i Grimstad. Endret 13. januar 2013 av Perelandra
Cerita Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Takk for alle svar. Å jeg kjøper egentlig alt hos Change, men jeg føler egentlig ikke jeg kan finne noe fint der. Å det er fordi jeg ikke kan ha alle typer cupper ( om dere skjønner ) pga forskjellig måte de er lagd på. Men sitter å ser igjennom alt nå Så igjen, takk !
Gjest Lille-pus Skrevet 14. januar 2013 #8 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Danske Lace har et ganske greit utvalg i både 70J og størrelser over dette igjen. Utvalget deres i 70J har jeg sortert ut her. Tipser om at minste størrelse i deres utvalg er 60F Endret 14. januar 2013 av Lille-pus
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. januar 2013 #9 Skrevet 15. januar 2013 bravissimo.uk.com figleaves.com underverker.no lingeributikken.no brastop.com
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 15. januar 2013 #10 Skrevet 15. januar 2013 Grunnen er at det britiske systemet er annerledes enn systemet i en del andre europeiske land. Change er en dansk kjede. Det britiske systemet bruker dobbeltbokstaver og har derfor flere størrelser. link Bruker man J-cup i britisk størrelse skal man i følge tabellen ha N-cup i europeisk størrelse. Dette har jeg aldri sett, og vet ikke om det finnes en gang. De største størrelsen hos Change er J eller K avhengig av omkrets. Hvordan cupene vil passe varierer likevel fra modell til modell, så dette med bokstav er ikke noe absolutt. Uansett er Change verd et forsøk. TS oppgir heller ikke om det er britisk eller europeisk størrelse. Jeg har brukt Underverker.no, bruker de det britiske eller det europeiske systemet? Kjøpte denne BH-en i svart, og nå i hvit. Ser den svarte har str 70J/M
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #11 Skrevet 27. januar 2013 Lindex og triumph ! Anonym poster: 225b6cb7b8ac3b248a256b247fbf074a
*Mocca* Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 Lindex og triumph ! Anonym poster: 225b6cb7b8ac3b248a256b247fbf074a Lindex og triumph ! Anonym poster: 225b6cb7b8ac3b248a256b247fbf074a Lindex har kun opp til F cup.... og de krever i tillegg at har man f-cup så er man minst 90 rundt, cupene begynner på 90 i de store str..... 1
Gjest Lille-pus Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har brukt Underverker.no, bruker de det britiske eller det europeiske systemet? Kjøpte denne BH-en i svart, og nå i hvit. Ser den svarte har str 70J/M Jeg vi si de har merket med både britisk og europeisk størrelse. Om du ser så står det f.eks. "70DD/E". DD er en britisk størrelse som skal tilsvare E i europeisk størrelse 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå