Gå til innhold

Hei jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter.

Jeg jobber i en kafe, og det er endel jenter som jobber sammen med meg.

Jeg er ganske flørtende med alle jentene jeg jobber med, og det er et par som har blitt flørtende tilbake, men for et par dager siden så ble en jente veldig lei seg fordi jeg flørtet med alle jentene...

Er det galt av meg å flørte med alle jentene?

Jeg gjør det fordi jeg synes de er pene, men de er litt unge for meg, jeg er 26 og de er 18-19..

Hun som ble litt såret sa at det var dårlig gjort å flørte med alle sammen, men jeg synes det blir god stemning av å ha en fin og lett flørtende tone på jobben.

Mulig jeg tar feil men hva skal jeg gjøre nå da, nå har jeg allerede gjort dette, og jentene smiler alltid til meg når jeg kommer på jobb, og liker faktisk å småprate med meg.

Anonym poster: 2f739e522437b46844b7173f6b889aa9

Videoannonse
Annonse
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Sikker på at det ikke er slike "å nei der kommer han creepy fyren igjen"-smil?

• Liker 6
Skrevet

Sikker på at det ikke er slike "å nei der kommer han creepy fyren igjen"-smil?

TS her.

Tror ikke det, når det er de som initierer flørtende samtaler noen ganger når jeg kommer på sent skiftet.

Og jeg tror ikke de jentene vil invitere Creepy Fyren på snowboard tur,

Skrevet

Stå på plutselig en dag blir du stemplet som fjollete og useriøs, da sliter du...

Skrevet

Stå på plutselig en dag blir du stemplet som fjollete og useriøs, da sliter du...

Kanskje jeg er fjollete og useriøs da :/

• Liker 3
Skrevet

Haha, liker sånne som deg jeg :) elsker humør på jobben.

Enkelte har det med å håpe at de er litt spesielle når de får litt oppmerksomhet, og takler ikke å se at andre får det samme. Det er ikke ditt problem, de eier deg ikke fordi du gir dem litt positiv oppmerksomhet.

Fortsett du, spre humøret ditt - de fleste setter garantert pris på det :)

• Liker 1
Skrevet

Haha, liker sånne som deg jeg :) elsker humør på jobben.

Enkelte har det med å håpe at de er litt spesielle når de får litt oppmerksomhet, og takler ikke å se at andre får det samme. Det er ikke ditt problem, de eier deg ikke fordi du gir dem litt positiv oppmerksomhet.

Fortsett du, spre humøret ditt - de fleste setter garantert pris på det :)

Ja, for jeg mener jo egentlig ikke å såre noen, vil bare ha et godt humør på jobben, dagen blir mye bedre da synes jeg.

Jeg har blitt ganske gode venner med alle på jobben, guttene og jentene.

Flesteparten av dem har sagt at jobben har blitt et bedre sted å være når jeg er på jobb, fordi de sier de føler seg mer selvsikre.

Skrevet

Gi hun kuk så blir hun fornøyd

Se her ja.., friskt forslag av ei jente, hvem av dem skal få da?

Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Heisann jenter.

Jeg jobber i en kafe, og det er endel jenter som jobber sammen med meg.

Jeg er ganske flørtende med alle jentene jeg jobber med, og det er et par som har blitt flørtende tilbake, men for et par dager siden så ble en jente veldig lei seg fordi jeg flørtet med alle jentene...

Er det galt av meg å flørte med alle jentene?

Jeg gjør det fordi jeg synes de er pene, men de er litt unge for meg, jeg er 26 og de er 18-19..

Hun som ble litt såret sa at det var dårlig gjort å flørte med alle sammen, men jeg synes det blir god stemning av å ha en fin og lett flørtende tone på jobben.

Mulig jeg tar feil men hva skal jeg gjøre nå da, nå har jeg allerede gjort dette, og jentene smiler alltid til meg når jeg kommer på jobb, og liker faktisk å småprate med meg.

Hu har kanskje blitt litt forelska...?

Skrevet

Kanskje hun oppfatter signalene som at du er intressert i henne, og ikke bare ute etter å skape god stemning på jobben..

Skrevet

Alle skal få..?

Anonym poster: d2a307163d08287d056e8f4d7435e83d

Skrevet

Bare å flørte det! Hun jenta er sikkert litt dramaqueen.. Uskyldig flørting er herlig! ;-)

Skrevet

Jeg har alltid flørtet med jenter på jobben. Stort sett de fleste liker det, og det blir en skikkelig spesiell undertone som ikke kan forklares. Føler på en måte at man kommer nærmere hverandre med den tonen jeg pleier å ha (med nærmere menes at man får et bedre forhold). Jeg kommer som oftest bedre overens med jenter enn med gutter på jobben fordi jeg er sånn av natur.

Så lenge jeg viser jeg ikke vil noe med det, så blir det aldri noe tull.

Det TS bør passe seg for er intriger. Jeg ville roet det ned når jeg ser at en blir sur fordi du gjør det med andre. Da har det gått for langt spør du meg. Det siste du vil ha er et dårlig miljø på jobben.

• Liker 1
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Det er livsfarlig å flørte, noen kunne bli forelsket i deg og/eller du kan i værste konsekvens oppfordre stakkars viljeløse folk til å ville begå utroskap. Best å være kjedelig, konform og streng - så slipper du muligens ubehagelig opplevelser som sex, kjærlighet, vennskap, lidenskap og livet - som noen mener det er så viktig å leve. :ironi:

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Å flørte er en ting. Å "legge an på" er en annen sak.

Morsom post anyway :P

Endret av hfthomas
Skrevet (endret)

Den første du ser når du går inn døra på jobben. Nå som du har min flaks på din side, støter du på en mann.

Hun er forelsket ja.

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...