AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Del Skrevet 12. januar 2013 Noen her inne som har erfaring med bruk av disse preparatene? Jeg går nå på Lamictal i opptrappingsfase i sammarbeid med fastlegen, men psykiateren vil at jeg skal ta zoloft istedet/i tillegg. Jeg vil ikke slutte med Lamictal og vet at jeg kan bruke det i tillegg til Zoloften for å høyne og stabilisere humøret litt, men usikker på om Zoloft er noe særlig å begynne med? Noen som har noe av det samme, går på begge deler, eller som bare går på Zoloft? Bivirkninger, erfaring osv? Anonym poster: 78729bef49918f01f7b9079629ba6d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 12. januar 2013 #2 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg bruker også lamictal for bipolar lidelse. Har ikke stått på det så lenge så har ikke opplevd bedring ennå. Jeg har forstått det slik at zoloft også virker på angst og tvangstanker, lamictal på den bipolare depresjonen. Har også forstått det slik at lamictal kan forsterke antidepressiva (eks zoloft) Bipolare skal ikke bruke bare antidepressiva pga faren for mani. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2013 #3 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg har ikke brukt de i kombinasjon. Bare hver for seg. Zoloft var katastrofal for meg. La på meg. Svinget opp og ned som en jojo. Følte meg rar og far out ofte. Jeg tar lamictal for andre gang nå. Håper den hjelper meg. Virker som kombinasjonen Lamictal og Welbutrin blir mer og mer vanlig nå. Jeg skal kanskje legge til den etterhvert. Husk at medisiner virker forskjellig på alle. En må bare prøve seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #4 Del Skrevet 14. januar 2013 Går på begge, og det funker fett for meg. Mye mer stabil, og langt mindre redd og nervøs. Anonym poster: 35fc6df3151ddccf97a235879951a427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå