Gjest kiara_pusen Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Det tenker jeg også, få det fortest mulig av. Er jo himla upraktisk å vandre rundt med et langt slør hengende på armen mens champagne glasset skal balanseres.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Jeg hadde det på meg under hele mitt bryllup.
Gjest Tekola Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Jeg som hadde et som gikk kant i kant med slepet på kjolen (som ikke var sååå langt, men langt nok) hadde det vel på i kirken og under deler av fotograferingen, og det var det
Gjest lisha Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 litt off topic, men har alle som bruker slør, helt hvit kjole? først tenkte jeg at jeg ikke skulle ha slør, men har fått litt lyst å bruke slør i kirken! men kjolen min er ikke kritthvit, den er mer sånn gyllen - ivory ? kan man bruke hvitt slør da?
Alice123 Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg vet om en som hadde to slør. Et langt for kirken og fotograferingen, og et kort (midten av ryggen) for festen. Det korte var på to the bitter end. edit: skrev "bryllupet" i stedet for "fotograferingen". Endret 13. januar 2013 av Alice123
Gjest 2013 bryllup Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Min kjole er ivory og jeg skal ha slør! Har forøvrig sett brud i farget kjole med slør så du kan gjøre som du selv vil lisha
Petalouda Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Jeg hadde to slør forrige gang, et langt som rakk til sluttkanten på slepet på kjolen, og et kort som gikk til fingerspissene som jeg byttet til etter fotograferingen og på vei til middagen. Hvis jeg skal ha slør denne gangen er det fingerspisslangt, og da skal jeg ha det på meg hele dagen. Min kjole sist var vel en slags eggeskall, kjolen min denne gang er enda mindre "hvit"
kaprifolen Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Hadde mitt på hele tiden, men angrer litt på at jeg ikke tok det av..
kaprifolen Skrevet 13. januar 2013 #11 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Fordi håret mitt var så nydelig satt opp at det burde fått litt mer heder enn det fikk med slør! Hadde forøvrig todelt slør, et langt med slep, og et til midt på ryggen (type klassisk blusher), veldig klassisk. De mer moderne slørene festes jo ofte "under" frisyren, da blir det jo en annen sak.. Endret 13. januar 2013 av kaprifolen
Petalouda Skrevet 13. januar 2013 #12 Skrevet 13. januar 2013 ah, ja den ser jeg så klart ... dilemma dilemma
pusla Skrevet 13. januar 2013 #13 Skrevet 13. januar 2013 Tror jeg tar det av etter bildene, for vi skal sikkert på bar i Køben før middagen og da tror jeg det får være nok med brudekjole på
MonThe Skrevet 13. januar 2013 #14 Skrevet 13. januar 2013 Hadde sløret på under hele bryllupet. Hadde egentlig tenkt å ta det av, men frisøren fikk ikke til å feste sløret i frisyren slik at den kom til å holde seg etter at sløret var tatt ut. Er i ettertid glad for at jeg hadde sløret på, gjør seg såå fint på bildene hadde frestn slør som gikk til halvveis ned på ryggen, så det var aldri i veien
Gjest BettyBoop Skrevet 13. januar 2013 #15 Skrevet 13. januar 2013 litt off topic, men har alle som bruker slør, helt hvit kjole? først tenkte jeg at jeg ikke skulle ha slør, men har fått litt lyst å bruke slør i kirken! men kjolen min er ikke kritthvit, den er mer sånn gyllen - ivory ? kan man bruke hvitt slør da? kan du ikke ha slør i ivory? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå