Gå til innhold

Tips! Kjøp undertøyet nå i januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en nydelig korsett og truse som kostet over 1500 kr ny til 70 % rabatt!! Løp og kjøp mens det fortsatt salg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor??? Finner ingenting for jeg må ha ivory. Ser ut som det blir dyr butikk.

Anonym poster: 29a410015bd2e47541843e4b12fd21f7

Skrevet

Hvis du skal tipse om salg er det kanskje en idé å tipse om hvilken butikk salget er hos :)

Anonym poster: fb52bdba2ebf8c66e801dd4cb775faab

• Liker 3
Skrevet (endret)

hehe, ja men jeg mente egentlig at det generelt er mye salg nå i januar.

Jeg kjøpte det fra Under Tøyet på byporten i oslo, 50 % rabatt på nesten hele butikken, og noen fine korsetter til 70 %

Endret av karella
Skrevet

Hvor??? Finner ingenting for jeg må ha ivory. Ser ut som det blir dyr butikk.

Anonym poster: 29a410015bd2e47541843e4b12fd21f7

Blir noe av undertøyet synlig? eller vil du bare at det skal matche?

Anonym poster: 3137e91654b8bd10f1f637093bfbfb00

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Trenger ikke ivory undertøy fordi kjolen er ivory vel? Om ikke undertøyet er synlig i alle fall :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Det beste er vel å ha hudfarget undertøy, og så bytte til noe snasent etterhvert.

• Liker 1
Skrevet

jeg skal igrunn bare ha en hudfarget hipsters uten sømmer og kanter, og så skal jeg bytte til noe "snasent" senere. noe annet undertøy blir det ikke under min kjole, bortsett fra hudfargede stayups da, og det har jeg plenty av fra før :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Bruker man bh under brudekjolen forresten?

Hvis ikke må jo jeg kjøpe meg et ekstra sett med pupper. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Kommer vel an på hva som trengs under akkurat din kjole :)

Gjest Adriane
Skrevet

Bruker man bh under brudekjolen forresten?

Hvis ikke må jo jeg kjøpe meg et ekstra sett med pupper. :ler:

Jeg ha BH (eller spandexkorselett) under brudekjolen, for hvis ikke så tror jeg ikke det blir fint overhodet. Uansett om det er korsett i kjolen, tror jeg ikke det klarer å holde E-cup-brystene mine oppe og "flotte" en hel dag/kveld/natt.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg ha BH (eller spandexkorselett) under brudekjolen, for hvis ikke så tror jeg ikke det blir fint overhodet. Uansett om det er korsett i kjolen, tror jeg ikke det klarer å holde E-cup-brystene mine oppe og "flotte" en hel dag/kveld/natt.

Jeg skalsom sagt ha min Trinny&Suzannah hold-in body, kjøpt på januarsalg. Den var jo svinndyr til hold-in å være.

Men jeg vil veldig gjerne ha litt kløft og løft også på puppene, så det må da være lov å ha bh under? Jeg skal jo ha stropper og hele den duren der også.

Jeg eeeeeelsker nemlig puppene mine i min nye VS bombshell bh. Og utringningen på kjolen er ikke dyp i det hele tatt, mer det at den presser puppene inn slik at man trenger litt polstring. Så slik jeg ser det må jeg enten ha en slik, sy inn ekstra padding eller min personlige favoritt løspupper. :ler:

Skrevet

Jeg vil også kjøpe undertøy nå! Fant et nydelig sett på Steen og strøm men kjolen har ikke kommet enda så da er det for tidlig egentlig. Men kan jo kjøpe det og hs et lekkert sett til bryllupsreisen :-)

Skrevet

Jeg har snøring og åpen rygg så hos meg er bh sydd inn i kjolen :)

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg skalsom sagt ha min Trinny&Suzannah hold-in body, kjøpt på januarsalg. Den var jo svinndyr til hold-in å være.

Men jeg vil veldig gjerne ha litt kløft og løft også på puppene, så det må da være lov å ha bh under? Jeg skal jo ha stropper og hele den duren der også.

Jeg eeeeeelsker nemlig puppene mine i min nye VS bombshell bh. Og utringningen på kjolen er ikke dyp i det hele tatt, mer det at den presser puppene inn slik at man trenger litt polstring. Så slik jeg ser det må jeg enten ha en slik, sy inn ekstra padding eller min personlige favoritt løspupper. :ler:

Jepp, Trinny&Susannah holdin er virkelig utrolig dyrt, men tydeligvis også verdt pengene ;)

Det skjønner jeg godt - man ønsker jo å vise frem attributtene på best mulig måte :lur: Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ikke skulle være lov med BH under, så lenge stroppene skjuler stroppene (wow.. godt sagt) og ikke altfor sterk farge eller noe.

Kan tenke meg at puppene blir utrolig flotte i en sånn BH ja :jepp: Noen ganger frister det mer enn andre å få tatt en brystreduksjon, så jeg kan bruke sånne flotte BH'er jeg også... Var jeg deg tror jeg at jeg ville gått for bombshell BH'en fremfor løspupper. Tror det blir penere (men det er bare hva jeg tror da)

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg vil også kjøpe undertøy nå! Fant et nydelig sett på Steen og strøm men kjolen har ikke kommet enda så da er det for tidlig egentlig. Men kan jo kjøpe det og hs et lekkert sett til bryllupsreisen :-)

Så absolutt - man vil da flotte seg på bryllupsreisen også! :lur:

Skrevet

Har du sjekka? Nå er jeg uerfaren med brudekjole korsett, men vanlig korsett holder helt fint styr på mine F-cup'er hvertfall ;)

Skrevet

Vi drar på bryllupsreise om noen uker, så jeg kjøpte ett nydeligt rødt sett hos Nelly. Der så jeg de hadde ganske mye flott som var nedsatt.

Ett lite tips: De flotte undertøyet er nødvendigvis ikke det beste å ha under kjolen. Jeg hadde hudfarget undertøy som var nesten uten sømmer. Utrolig behagelig å ha på. Kjøpte selvfølgelig litt finere undertøy som gubben og kunne ha glede av;)

Skrevet

Godt poeng. Jeg tar jo på meg undertøyet tidlig om morgenen og går med det til utpå natta så ville nok følt meg mest fresh om jeg byttet før leggetid ;-)

Vi drar på bryllupsreise om noen uker, så jeg kjøpte ett nydeligt rødt sett hos Nelly. Der så jeg de hadde ganske mye flott som var nedsatt.

Ett lite tips: De flotte undertøyet er nødvendigvis ikke det beste å ha under kjolen. Jeg hadde hudfarget undertøy som var nesten uten sømmer. Utrolig behagelig å ha på. Kjøpte selvfølgelig litt finere undertøy som gubben og kunne ha glede av;)

Anonym poster: 3096e68de7461d16af7b8c62c6f7986b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...