Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte inn en blå samsung s3 til camera.no for rep. av knust skjerm. da jeg fikk den tilbake var den hvit.....er det slik man må regne med ved bytte av skjerm eller ?har lest på siden deres men det står ikke noe om denne risikoen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjette at de ikke hadde flere blå igjen, og tok det de hadde for at du skulle få telefonen raskere tilbake.

Skrevet

Ja, det må være noe sånt:) blir vel vandt til den selv om jeg hadde sett fram til å få tilbake den blå.

Skrevet

oppdaget i tillegg at den ikke bare har skiftet farge men også har tilhørt en anne person. prøvde å logge på med pin-koden, det gikk ikke. kom inn på telefon, der er det andres meldinger og kontaktliste. så det betyr noe i retning av at hvis de ikke har deler inne sender de en gammel brukt telefon i retur og kaster den ens egen...? de fikser ikke selve SKADEN altså...kjenner jeg blir litt irritert:/ har sendt mail, men regner ganske kraftig med å få svar ala "det er vanlig prosedyre" .

Skrevet

De kan ha sendt deg feil telefon og at noen sitter med en hvit tlf nå og lurer på det samme :)

Skrevet
:) det ligner en feilretur, ja. håper det er det, øyner en sjanse at det mulig å få min tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...