Gå til innhold

Bryllypsdatoen?

nv

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss 12. juni, da vi satte datoen var det egentlig ikke noe spesielt med den! Men det er 2 dager etter vi har vært sammen i 10 år ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha høstbryllup og dermed fant vi en høstdag - 18. september. Ikke noe mere spesielt enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt datoen 7. august kun av praktiske grunner. Egentlig tenkte vi på september, men når min kjære (forhåpentligvis) skal begynne i lærerjobb i slutten av august, ble det litt upraktisk. Og starten av august er tida da man er "sikrest" (dvs. minst usikker) på brukbart vær i Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ha høstbryllup, og 25 september ble egentlig valget. Booket kirke, og ventet på svar fra selskapslokalet. Fikk ikke lokalet før 30 oktober, så derfor ble alt flyttet. Vi gifter oss kun en gang, og kirke + lokalet er veldig viktig for oss. Været er egentlig ikke så nøye..... Håper på oppholdsvær selvsagt. Får bite tennene sammen når vi skal ta bildene ute. Hutre, hutre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene og søsknene til meg og kjæresten min er veldig opptatt om sommeren pga. jobb, så vi satte datoen ut fra når de hadde tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi valgte utfra når været (statistisk sett) er bra her på denne kanten av landet, og festivaler i byen.

Får gjester fra andre kanter av landet og utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gifte meg i januar, februar eller mars, altså før bryllupssesongen starter for fullt. :-)

Siden vi ikke kom i gang med planleggingen før i begynnelsen av november pga. husbygging, så fant vi ut at vi trengte mest mulig tid. Men jeg ville IKKE vente helt til neste år. Har ventet lenge nok...... :-?

Vi hadde på forhånd bestemt at vi ville reise på bryllupsreise samme helgen, og alt måtte passe med min kjære sine fri-perioder(han jobber i nordsjøen). :)

I utgangspunktet så skulle vi gifte oss hos fogden, og derfor måtte det være en fredag. Nå har vi imidlertid flyttet det til kirken, men datoen er den samme.

Slik endte vi på :hjerte: 26. mars :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bestemt oss for vinterbryllup, og synes datoen vi har valgt var det "stiligste". (Og lett for Cajsa-mannen å huske :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da vi forlovet oss i september i fjor, bestemte vi oss raskt for at vi ikke skulle vente i årevis med bryllupet. Samtidig ville vi ikke stresse for mye med planlegging, så vi syntes det ble for tidlig å ha bryllupet i mai/juni.

Dermed falt valget på august. Lokalet vi vil ha fikk vi til 7. august, så dermed ble det den datoen.

Det viktigste hensynet for oss var å ikke ha bryllup for tett opp til sambos bursdag. Hvis merkedagene hadde kommet for tett, kan vi jo ikke gå ut å spise på begge dagene. Det kan vi nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha høstbryllup og dermed fant vi en høstdag - 18. september. Ikke noe mere spesielt enn det.

Det var yndlingsdatoen varr...dvs. min! Ble nemlig konfirmert den datoen for snart ti aar siden - hadde vaert spesielt aa bli git den dagen i samme kirke. Men slik gikk det ikke, da lokalene ikke var ledige da. Saa da ble det 3. juli istedet - rett foer fellesferien, midt paa sommeren og en fin dato - klinger bra synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var yndlingsdatoen varr...dvs. min! Ble nemlig konfirmert den datoen for snart ti aar siden - hadde vaert spesielt aa bli git den dagen i samme kirke. Men slik gikk det ikke, da lokalene ikke var ledige da. Saa da ble det 3. juli istedet - rett foer fellesferien, midt paa sommeren og en fin dato - klinger bra synes jeg!

Og ja... Det har du jammen rett i. Det er noe spesielt med datoen vår allerede Jeg ble konfirmert den 26. juni 1995! (men kanskje ikke sånn feire datoen-spesielt da... :ler2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...