AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Jeg og (eks) kjæresten min har kranglet gjennom hele forholdet. Vi har vært sammen i 7 mnd, og vi har også opplevd mye bra. Jeg elsker han og ser på han som en stor og viktig del av livet mitt.. Men jeg er helt knust og veldig sliten. Vi er begge 22 år.Jeg jobber og går på skolemens han gjør ingenting, altså NAV uten at det er noen grunn for det. Og det er hovedgrunnen til mange krangler.. Jeg hjelper han i gang og kommer med forslag til hva han skal gjøre, for eksempel ta eksamener hos privatist og sende søknader til ulike jobber. Han er enig og sier at han skal gjøre det på "mandag", men da mandag kommer skjer det ingenting. Vi bor jo hver for oss, og sånn som i går skulle han komme til meg og hver her i helga, vi har ikke sett hverandre på en uke. Det første vi skulle gjøre var å besøke en kammerat av meg som nettopp har mistet broren sin. rett før bussen han skulle ta gikk spurte jeg om han var på bussen, men han hadde ikke rukket den og skulle ta neste.. etter pp sender han melding og spør om ikke jeg kan komme til han istedet.. da sier jeg at vi først kan besøke kompiser min først også dra til han etter på (jeg kjører bil og han bor i en annen by). Da sier han at han ikke vil bli med,men at jeg kan komme etterpå. greit. etterpå sier han at jeg ikke skal komme likevel hvis jeg drar til kompiser minførst. etter mye om og men sier jeg greit, at jeg skal komme rett til han. da sier han at han ikke vil at jeg skal komme likevel.. jeg blir forbanna og etter hvert drar jeg dit uten at han vet det, for å hente alle tingene jeg har lagt igjen hos han. rett før jeg går inn spør jeg hva han driver med, og han sier at han skal opp til foreldrene sine og spille med dem (de bor i samme blokk). Da jeg kommer inn er han ikke hjemme og jeg ringer og spør om han kan komme ned fra foreldrene. da viser det seg at han ikke er hos dem, men hos en kompis. Han jugde. og han prioriterte heller å spille playstation med kompisen sin enn å være med meg enda vi hadde en avtale, ikke hadde sett hverandre på en uke og 7. Mnd dag..... jeg ble utrolig lei meg, og dro hjem.. sånne ting skjer hele tiden og hver gang lover han å forandre seg.. Han er bare full av unnskyldninger og tomme ord og løfter... jeg elsker han, men for at dette skal gå må han forandre seg.. hva skal jeg gjøre? Savner han så utrolig mye nå og han sender meg ikke melding en gang Anonym poster: d25689b4d0aed3a2902dd4674c5eba9b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Håper noen gidder å lese igjennom å svare meg.. Føler meg helt knust, bare ligger i senga og venter på at han skal sende meg melding så jeg kan komme krypende tilbake, selv om jeg skulle ønske han kunne legge seg flat for meg for en gangs skyld... Anonym poster: 537211a18f8a2e13abc007d23227bae8
Gjest m Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Vet du,lille? Han kommer aldri til å gjøre noe, av dette han lover han skal gjøre "på mandag", før han selv faktisk vil det. Jeg har prøvd dette selv med en x kjæreste, med det endte likeens hver gang. Han kommer ikke til å forandre seg for din skyld. Du må enten godta hans tomme løfter og unnskyldninger, eller gå fra han uansett hvor vondt det er. Det høres ikke ut som han bryr seg så veldig mye om deg, akkurat, så jeg ville ha gjort det siste. Håper du finner ut av dette. Stor klem til deg. Og lykke til.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Du har helt rett, og jeg vet det så godt. Jeg har det så vondt inni meg nå, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. pleier å slå meg selv, for å distrahere det vondt, men nå har jeg slått meg så mye at jeg har ingen flere krefter.. hva kan jeg gjøre, for takler ikke denne smerten lenger. Tusen takk for at du svarte. Føler meg helt alene Anonym poster: 537211a18f8a2e13abc007d23227bae8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Håper det går bra med deg. Du fortjener utrolig mye bedre. <3 Skjønner at du føler deg alene, og jeg tror ikke han vil forandre seg, helt ærlig. Klem til deg. Anonym poster: bfccffbef28d074c619fe5fed53135ab
dobri123 Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Hadde en eks med mye like trekk som dette. Av erfaring kan jeg si at det skal veldig mye til for at han forandrer seg, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Det virker som om at han er ganske tiltaksløs. Videre virker det over hodet ikke som om at han er interessert i deg. Beklager. Men når det har tatt over en uke siden dere sist var sammen, og dere har muligheten til å treffes så burde han jo være interessert i å være med deg når du er kjæresten hans. Ærlighet er en veldig viktig nøkkelfaktor i alle forhold. Han er åpenbart ikke helt ærlig mot deg. JEg ville sterkt revurdert hele forholdet faktisk. Anonym poster: 7307719a23cee2d386b595d8aba63cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå