Gå til innhold

Fast, Fit and Fabulous?

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Noen som ikke er sponset for å si at dette er et fantastisk produkt som har prøvd denne timen?

Er det en gøy time som får opp humøret slik den lover.

:trene:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ordet "fast" ment på engelsk eller norsk? :)

Anonym poster: c0d46d5c355d0ad2206d9f5c66e5d52e

Skrevet

Det høres ut som om de sier "fat, fit and fabolous" i reklamen....

Anonym poster: 017f6500df21525219a73d310fd8dc89

• Liker 2
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Det høres ut som om de sier "fat, fit and fabolous" i reklamen....

Anonym poster: 017f6500df21525219a73d310fd8dc89

Ja, er det rart jeg har lyst til å prøve! Jeg har jo alle forutsetninger for å lykkes. Kjekt når Elixia lager en reklame kun til oss feite. :fnise:

Men jeg er fortsatt spent på hva timen faktisk er, fått med meg at den er delt opp og at det er avslappning til slutt.

Skrevet

Spennende å høre om noen har erfaring med denne!

For min del gjør den superteite reklamen at jeg har lyst til å løpe en mil i motsatt retning, men timen er kanskje bedre enn reklamen?

Navnet synes jeg også er turn off. Jeg er verken fast, fit eller fabulous, og selv om jeg kommer i litt bedre form så blir det aldri det jeg presenterer meg som. Dustete navn på en gruppetime!

Men som sagt , slenger meg på og vil gjerne høre erfaringer.

Anonym poster: 18b7b4e40136c192de3a7cf6b587f513

Skrevet

Jeg har vært på timen, og likte den kjempegodt! Skjønner ikke hva de har tenkt på når de har laget reklamen, det er ingen fellestrekk mellom timen og det de viser i den reklamen..!

Som dere er inne på; den er tredelt.

Først fast - hvor det er ulike øvelser innen hurtighet, spenst og reaksjonsevne.

Fit-delen består av ulike styreøvelser, raskt gjennom hele kroppen.

Til sist er det en "fabulous"-del hvor det er tøying og enkle yogaøvelser. Til sist er det avspenning.

I alle fall for oss som ikke trener så mye, så var den veldig grei siden man får litt av alt. Og både jeg og venninner var støle i et par dager etterpå, så den ga nok noe effekt også ;)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Det er jeg er ute etter er noe med enkel koregrafi hvis det i det hele tatt er, og ikke minst litt "plass".Liker ikke overbookede saltimer.

Skrevet

Det var ikke noe koreografi sånn sett. Men plass er det nok verre med (selv om det sikkert roer seg etterhvert). Her hos oss har i alle fall timen vært fullbooket de gangene den er kjørt så langt, men det er vel mye nyhetens interesse.

Men man merker jo ikke så mye til at det er trangt siden man ikke beveger seg så mye rundt i sal. Man har sin lille "firkant" som man er innenfor.

Skrevet

Noen som ikke er sponset for å si at dette er et fantastisk produkt som har prøvd denne timen?

Er det en gøy time som får opp humøret slik den lover.

:trene:

:fnise:

Anonym poster: 5aab15ab9033604ea2189eb7c88a6c0c

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Orker ikke tanken. :ler:

Får vente til januar rushet har gitt seg før jeg prøver det ut, evt følge min opprinnelige plan om å prøve onsdag formiddag. :)

Skrevet

Er ordet "fast" ment på engelsk eller norsk? :)

Anonym poster: c0d46d5c355d0ad2206d9f5c66e5d52e

Siden de to andre ordene er engelske og de uttaler det "på engelsk" mener de nok engelsk fast, altså rask. Kanskje timen bare varer en halvtime eller noe, vet ikke. Virkerlig hater den reklamen og har bare blitt enda mer overbevist om å aldri prøve Elixia.

Anonym poster: b23ff6f831c2e52b9172c433b6daad60

• Liker 1
Skrevet

Reklamen forsterker mitt dårlige inntrykk av Elixia; det er et jålesenter med oversminka bimboer som "trener". Har vært der noen ganger, og følte meg ikke hjemme blant alle gruppetimene-rommene, apparatene og kun gutter i avdelingen for styrke. Som jente som trener styrke, og ikke er interessert i timene deres og er ikke på trening for å være sosial og vise seg fram, er Elixia et overpriset og uinteressant senter.

Det høres ut som en vasetime på lik linje med resten. Man tror man får drømmekroppen av det, og samtlige blir skuffet. At man blir sliten og blir støl er ingen god indikasjon på at treningen er god og hensiktsmessig for å bli hot.

Anonym poster: 4d816a69d5354c9828603291d4ea7ade

• Liker 1
Skrevet

Her er omtale av timen :

http://www.side2.no/helse/article3544535.ece

Jeg har ikke vært på timen selv. Det høres jo ut som om det er elementer i timen som er bra - me som også omtalen/testen sier så blir det litt lite av hver del.

Jeg er veldig imot at det skal være egen jentetimer - jeg vil ikke føle meg fantastisk etter en time - da vil jeg være sliten, svett og fornøyd. VIl heller ha en instruktør som oppmuntrer til innsats , gjerne litt kjeft hvis man trenger det - ingen som duller med en , da går jeg til spa.

har trent i mange år på ELixia - poenget hos de og Stas og de andre er jo å få inn mest mulig folk. Da er de jo smarte som satser på denne type timer. For meg er det helt greit - jeg befinner meg på styrke eller kondisjonsdelen hvor det da blir bedre plass - eller jeg er på timer hvor man må yte litt mer (feks. yt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...