AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #1 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg har funnet drømmeboligen, den blir ferdigstilt om et par mnd´er. Problemet er at jeg er allergiker og veldig sensitiv for kjemikalier og avgasser fra byggmaterialer, og er derfor skeptisk til om jeg kan kjøpe boligen. Jeg vet det finnes noe som heter osonering som kan fjerne store deler av avgasser. Er det noen som har noen erfaring med dette, evnt vet det hva det vil koste? Anonym poster: c4ea5ee20e81c4c29281dbbe1e07f06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a girl Skrevet 13. januar 2014 #2 Del Skrevet 13. januar 2014 hei, det finnes desverre lite info om osonering på nettet. Jeg har e problem med røyklukten i et hus jeg vil gjerne leie. Jeg leste noe om isoleringsmaling men jeg vil ha lukten ut og ikke isolert. Fant ut at firma http://www.skatecoppland.no/Default.aspx?PageID=19012012125822 driver blant annet med osonering men har ikke tatt kontakt med dem. Dette er en prosess som tar 2-3 dager og det høres dyrt ut. Ellers fant jeg ikke mye mer på nettet om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå