Gå til innhold

Han jobber i en butikk, hvordan ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom en sportsbutikk i dag, og der jobbet en utrolig pen gutt. Han smilte da jeg kom inn, og jeg smilte nervøst tilbake :sjenert: Han var opptatt med en annen kunde, så jeg virret litt rundt i håp at han kunne hjelpe meg etterhvert. Det tok litt lang tid, så jeg spurte en annen om hjelp. Anyway, det jeg så etter får de inn neste uke, så da skal jeg tilbake dit. Krysser fingrene for at han kjekke er der.

Hvis han er der, hva gjør jeg da? Noe i retning av å møte han utenfor jobbsituasjon :P Jeg vet jo ingenting om han, og han kan ha kjæreste for alt jeg vet :sukk:

Blir kjempeglad for alle forslag :)

Anonym poster: 83f8761c02c7bd9300605b11e2bba2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikkansatte skal hilse på kundene når de kommer inn i butikken, enten ved å si hei, nikke eller smile, alt etter hva som passer der og da.

Du får spørre om han går på ski/jogger/hva enn det nå er du har kjøpt, og om han kan bli med deg en ettermiddag for å personlig tilpasse utstyret/se på teknikken din, alt ettersom hva du har kjøpt!

Skrevet

Butikkansatte skal hilse på kundene når de kommer inn i butikken, enten ved å si hei, nikke eller smile, alt etter hva som passer der og da.

Du får spørre om han går på ski/jogger/hva enn det nå er du har kjøpt, og om han kan bli med deg en ettermiddag for å personlig tilpasse utstyret/se på teknikken din, alt ettersom hva du har kjøpt!

Er ikke så innbilsk at jeg trodde han smilte kun til meg altså:P

Jeg skulle kjøpe en løpejakke. Jeg hadde nok ikke turt å spørre han om det :sjenert:

Anonym poster: 83f8761c02c7bd9300605b11e2bba2c8

Skrevet

Kanskje du kan gi han en lapp med en hyggelig hilsen og nr ditt på?

Anonym poster: cdda09b5ab8b09a36161fe8d8761f88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...