Gå til innhold

Nike Shox - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser andre har prøvd å lage lignende tråder uten å få svar, så eg prøver en ny en:

Eg har kjøpt meg et par Nike Shox, da eg har hørt de skal være gode å løpe på asfalt med og de ser litt fine ut også så eg kan bruke de når eg reiser feks.

Har prøvd de nå men de var desverre et hakk for små, de utvider seg vel ikke noe særlig verken i lengde/bredde? Også var sålen utrolig stiv, eg klarte nesten ikke å bøye den og det var litt rart å gå med, er det meningen at asfalt-sko skal være så stive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De utvider seg ikke særlig mye.. Hvordan den er å løpe med på asfalt vet jeg ikke så mye om, da jeg bruker mine kun til fritidssko.

Gjest barista
Skrevet

Jeg kjøpte ett par, men måtte returnere de fordi de ble for smale og trage for meg.

Jeg har aldri hørt at de skal være gode til å jogge eller trene i. Det hørtes fryktelig merkelig ut.

Tror det er mer ment for som fritidssko. Kjenne forøvrig flere som bruker de på arbeid i typisk butikk yrke, og syns de er gode.

• 2 uker senere...
Skrevet

De er absolutt ikke noe joggesko! Men til gå/stå (type butikkjobb) er de gode, og blir bedre jo mer du bruker de :)

Skrevet

Bruker mine kun til fritid og jobb, ikke til å løpe i. De er kjempegode og kjempefine.

Hvor kjøper dere deres nike shox? finner de nesten ikke i butikkene lenger nå jeg.

Anonym poster: c72f9c347de978a422248fec16bcffcb

• Liker 1
Skrevet

Ok, eg leste noen tester at siden de dempet såpass mye var de gode å løpe på asfalt med, og at de nå ble laget litt mer som joggesko og ikke bare fritidssko. Grunnen til at eg ville prøve de var jo fordi eg syns de ser finere ut enn vanlige joggesko, sånn at eg kunne brukt dem til vanlig også når eg vet eg skal gå mye, i tillegg til å bruke de på joggeturen.

Eg kjøpte de på Zalando, prøvde en størrelse større enn de første eg kjøpte, men eg endte opp med å returnere dem også for de var for smale som en over her sa. Og så gnagde de under kulen på siden av ankelen, godt mulig de hadde blitt bedre etterhvert men men...

Skrevet

Jeg har shox løpesko med 5 dempere under, ikke 4, og de bruker jeg til terrengløp/motbakkeløp, får veldig god støtte i de og det gjør ikke vondt å løpe på hardt underlag som fjellstier og slike partier inn i mellom.

Men en ting, som aktiv løper, jeg anbefaler ingen å løpe på asfalt, noensinne. Det skal en helvetes demping til for at det skal gå bra, er usikker på om det er oppfunnet enda.

Anonym poster: 293b89f0cf2438aa1e627cd33447a4ac

Skrevet

De er veldig gode å gå i, men ikke å trene i og hvertfall ikke løpe i. Er du sikker på at dine er ekte?

Mine er litt stive og har god støtte, men de skal ikke være veldig stive. Vet derimot om ei venninne som hadde fake og de var stenharde. Mine er ekte og de utvidet seg en del.

Skrevet

Ingen gode løpesko. Bruker de heller til vanlig bruk. Ikke til trening.

Skrevet

Tydeligvis mange her som ikke har fått med seg at Nike Shox også finnes som løpesko-variant? Da snakker jeg selvfølgelig ikke om de med skinn i fronten...

Jeg har prøvd mange ulike løpesko, inkludert bestselgere fra både Adidas, Asics, Mizuno ++, og min favorittsko gjennom tidene er en Nike Shox-sko jeg hadde for noen år siden. Utrolig god demping og "riktig" form på den i forhold til min fot.

Anonym poster: 303067dbd1a95c59b8a75c6256d084c0

Skrevet

Tydeligvis mange her som ikke har fått med seg at Nike Shox også finnes som løpesko-variant? Da snakker jeg selvfølgelig ikke om de med skinn i fronten...

Jeg har prøvd mange ulike løpesko, inkludert bestselgere fra både Adidas, Asics, Mizuno ++, og min favorittsko gjennom tidene er en Nike Shox-sko jeg hadde for noen år siden. Utrolig god demping og "riktig" form på den i forhold til min fot.

Anonym poster: 303067dbd1a95c59b8a75c6256d084c0

Helt enig med deg her.

Anonym poster: 293b89f0cf2438aa1e627cd33447a4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...