Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du , jeg begynner å bli lei alle som skal klage på folk som er pen, eller rettere sagt, de som er ansett som pen, da det er egentlig ingen fasitt. Jeg er lei folk som skal kalle fork diverse ord og utrykk fordi de kler seg sånn og sånn, eller ser sånn og sånn ut.Dessverre så har jeg lagt merke til at det ofte kommer fra damer som ikke alltid tar seg så bra ut som slenger ut diverse ting til de som er ansett som pene.Nå er ikke dette bare til dem, men til alle. Har ikke du også lyst til å være pen? Ikke alle er født pen (min mening, ikke fakta), men alle kan bli det. Det har jeg sett med egne øyne mange ganger.Så hvorfor ikke begynn å spis litt sunnere.Så kan du trene litt, eller mye om du vil. Det er ikke så mye som skal til, du trenger ikke å gå i trenestudioet eller ha personlig trener heller. Du kan ta en joggetur ute. Liker du ikke å gå ut? Ikke noe problem, du kan gjøre diverse bevegelser inne. Hoppe tau og rockering er så vidt jeg vet veldig bra.Finn noe du liker å holde på med, en hobby f.eks. Det er viktig å trives i hverdagen.Finn deg noen klær du liker å gå i, gjerne noe fint.Samme med med sminke. Men selvsagt, der er det jo ulik smak. Selv kler jeg meg slik jeg vil og etter hva jeg synes er pent, da føler jeg meg også pen. Selv tror jeg det er det beste.Men det er ikke det viktigste.Det viktigste av alt for å bli penere, eller i det minste se penere ut er faktisk noe så enkelt som å smile. Smiiil og ditt ansikt vil lyse opp.Nå er ikke jeg noe helseekspert, stylist eller noe, kun en datanerd uten noe sosialt liv som tenker mye, men jeg har startet med disse tingene og det hjelper veldig. Føler meg faktisk bedre, mer i form og penere av det.Nå er det jo mange grunner for å bli pen, men selv vil jeg først være pen for mmeg selv, og ikke andre. Jeg vet ikke, kanskje det har noe å si? Tenker man at man er stygg (trenger ikke å være det for for det), så gjør man kanskje ting som gjør deg mindre pen også?Lev sunt og smil deg penere. Kanskje det virker for deg også.

Anonym poster: 467fc353927a4cdcade66b1b548b2a71

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry for at det ikke ble noe avsnitt her. Har skrudd av Java i nettleseren.Kanskje en moderator kan fikse det?

Anonym poster: 467fc353927a4cdcade66b1b548b2a71

Skrevet

Jeg sminker meg fint, går med klær jeg liker og smiler. Jeg spiser sunt og mosjonerer. Likevel er jeg stygg.

Anonym poster: 578a4282d7fefef187270c1d155258e4

Skrevet

Jeg sminker meg fint, går med klær jeg liker og smiler. Jeg spiser sunt og mosjonerer. Likevel er jeg stygg.

Anonym poster: 578a4282d7fefef187270c1d155258e4

Jeg også. Har rett og slett en dårlig ansiktsform og dårlige ansiktstrekk. Håpet vel egentlig på en mirakelkur i hovedinnlegget.

Anonym poster: 0b2eed06fd54cd1083f18a80b5623eb0

Skrevet

For min del så syns jeg det kommer an på hvordan man føler seg. Føler man seg bra, og har det godt med seg selv, så blir man også oppfattet positivt av omverdenen. Det er min teori.

Jeg kan føle meg like pen her jeg sitter i joggebukse, topp, usminket og med oljer i håret, som når jeg er pyntet fra topp til tå med sminke og kjole :)

Anonym poster: bbed333ca5e05fbcbdd9668e7d53756e

Skrevet

Jeg er mer opptatt av å være smart og frisk og morsom enn å være pen.

Anonym poster: c0bf44231b1c6141953b3eebfa616b17

Gjest brutal mann
Skrevet

Det hjelper ikke å bli pen innenfra når det indre er ødelagt.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg anser ikke meg selv som stygg. Ei heller smellvakker. Og jeg hadde virkelig ikke giddi å brukt halve dagen på å prøve å se perfekt ut, når jeg trives så godt med meg selv med mine feil og mangler og ikke minst mine gode sider.

Heller sunn og frisk for helsa enn for utseendet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...