Gå til innhold

Plutselig dukker hun opp "over alt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne venninnen hans som plutselig er blitt singel. Plutselig liker hun statuser han skriver på FB, poker han, ringer og er generelt kontaktsøkende. Det var det der med å ha respekt for at kompisen din faktisk har kjæreste da. Er visst ingen av venninnene hans som har det. Og han...han elsker oppmerksomheten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff for en igle.

Anonym poster: 1bf18991fa425fb692b234090837ebf0

• Liker 3
Skrevet

Huff for en ugle.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Så fordi man har kjæreste så har man ikke lov til å ha venner av det motsatte kjønn? Utenatt kjæresten skal bli sjalu og helt vill?

Endret av Frk.Tyttebær
  • Liker 6
Gjest LadySizz
Skrevet

Så veninnen kan ikke ta kontakt fordi han har kjæreste? Respektere at han har kjæreste? Har hun gjort noe som du mener ikke er i respekt for forholdet deres da?

Er ganske naturlig at man blir mere kontaksøkende når man blir singel,er det ikke det da?

• Liker 10
Skrevet

hvilkjen kontakt er det? Flørting?

Skrevet

Så veninnen kan ikke ta kontakt fordi han har kjæreste? Respektere at han har kjæreste? Har hun gjort noe som du mener ikke er i respekt for forholdet deres da?

Er ganske naturlig at man blir mere kontaksøkende når man blir singel,er det ikke det da?

Gosh for et dumt svar!

kjenner jeg blir svett av sånne som deg...

hvorfor skulle hun bli mer kontaktsøkende når hun nå ble singel en før? er jo ikke greit i hele og det store!

Og det handler ikke om sjalusi, men det og faktisk ikke like at noen får mer interesse for noen en før.

Jeg synes ikke det er greit og jeg hadde ikke godtatt det!

Gjest LadySizz
Skrevet

Gosh for et dumt svar!

kjenner jeg blir svett av sånne som deg...

hvorfor skulle hun bli mer kontaktsøkende når hun nå ble singel en før? er jo ikke greit i hele og det store!

Og det handler ikke om sjalusi, men det og faktisk ikke like at noen får mer interesse for noen en før.

Jeg synes ikke det er greit og jeg hadde ikke godtatt det!

Var ikke meningen du må hoppe i dusjen for min sin grunn med din svette kropp altså.

Det er vel slik i mange tilfeller at livet omhandler forholdet en større del enn andre ting når man er ett par,og når man da blir singel og plutselig ikke har den andre parten å gjøre ting med å være med blir det vel man tar mere kontakt med de irundt seg.

Har mange eksempler med både menn og kvinner i min omganskrets som plutselig tar mere kontakt og er mere "tilstede" når de nylig har blitt single,og kan ikke si jeg har sett noe feil i det. Men såklart,hver sin mening om den saken!

• Liker 9
Skrevet

Er det ikke lov å like statuser og bilder på Facebook til folk av det motsatte kjønn som har kjærste når man selv er singel?

Faen! Jeg må virkelig skjerpe meg. For jeg liker statuser som skrives uavhengig av om folk er single eller har kjærster. Jeg liker statusene på bakgrunn av hva som er skrevet.

• Liker 10
Skrevet

Var ikke meningen du må hoppe i dusjen for min sin grunn med din svette kropp altså.

Det er vel slik i mange tilfeller at livet omhandler forholdet en større del enn andre ting når man er ett par,og når man da blir singel og plutselig ikke har den andre parten å gjøre ting med å være med blir det vel man tar mere kontakt med de irundt seg.

Har mange eksempler med både menn og kvinner i min omganskrets som plutselig tar mere kontakt og er mere "tilstede" når de nylig har blitt single,og kan ikke si jeg har sett noe feil i det. Men såklart,hver sin mening om den saken!

Er helt eni med deg!

men poke på facebook?? alle vet jo at en poke betyr et lite kalpp på skuldren om å bli sett.

og hvorfor plutselig begynne og like statuser for at hun er blitt singel, men aldri hatt den interessen før?

Greit man trenger oppmerksomhet når man er blitt singel, men hvorfor kreve og få den hos noen som er opptatt med dame og et forhold?

han har vel fullt opp med sitt om han ikke skal begynne og aktivisere hun som nylig er blitt alene og tydeligvis desperat etter noe!

Gjest LadySizz
Skrevet

Er helt eni med deg!

men poke på facebook?? alle vet jo at en poke betyr et lite kalpp på skuldren om å bli sett.

og hvorfor plutselig begynne og like statuser for at hun er blitt singel, men aldri hatt den interessen før?

Greit man trenger oppmerksomhet når man er blitt singel, men hvorfor kreve og få den hos noen som er opptatt med dame og et forhold?

han har vel fullt opp med sitt om han ikke skal begynne og aktivisere hun som nylig er blitt alene og tydeligvis desperat etter noe!

Joda,det er greit at det kan finnes andre måter å skaffe seg oppmerksomhet på enn poke og slikt,men kanskje det er hennes måte å tre frem på igjen da. Og vi vet jo ikke hvor mange hun tar kontakt med og "poker",trenger jo ikke bare være denne karen,men også andre menn og damer.

Det jeg vil frem til er at man må ikke bli så skeptisk med en gang det dukker opp noe som vil ha kontakt plutselig.

Og har han noe problem med det er det vel hans jobb og si ifra,ikke kjæresten. Men som hun skriver,han synes det vel er greit med denne slags "oppmerksomhet",selv om jeg tror hun overdriver litt og virker igrunn bare sjalu.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke det høres så unaturlig ut at hun gjør det. Kanskje eksen ikke syntes noe om at hun var vennlig mot venner av motsatt kjønn? Du sier at kjæresten din elsker oppmerksomheten... Det må du utdype.

Jeg er jente, og har mange guttevenner som jeg både poker, liker og kommenterer. De er jo vennene mine? Kjæresten min forstår dette, så han sier nå ingenting på det.

Anonym poster: be36d93b1df2a904299382a3a8e7b944

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser dette på to måter, enten så var exen hennes kontrollerende og hun føler nå at hun endelig kan være mer sosial og ta mer kontakt med andre folk, eller så er hun interessert i typen din. Og slikt må man faktisk regne med nå og da, er ikke alle som respekterer et forhold og er mer enn gjerne villig til å skaffe seg dårlig karma for å få en bit av kaka :)

Exen min fikk masse meldinger på facebook, flere av type "Ååååh skulle ønske du var singel assss... Møtes en dag?" Og min nåværende kjæreste har fått meldinger og telefonsamtaler fra jenter som disser meg og prøver seg. Dette er prisen å betale for å ha en attraktiv partner :) Har kjent at det koker inni meg når jeg hører hva folk sier til han men å lage drama og en scene er jeg for god for.

MEN, hvis du må sloss mot en annen jente om en mann... Ja, da har du allerede tapt!

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke det høres så unaturlig ut at hun gjør det. Kanskje eksen ikke syntes noe om at hun var vennlig mot venner av motsatt kjønn? Du sier at kjæresten din elsker oppmerksomheten... Det må du utdype.

Jeg er jente, og har mange guttevenner som jeg både poker, liker og kommenterer. De er jo vennene mine? Kjæresten min forstår dette, så han sier nå ingenting på det.

Anonym poster: be36d93b1df2a904299382a3a8e7b944

Hun hadde ingen bånd på seg fra han eksen...hun har flere guttevenner enn de fleste og dette aksepterte hennes eks. Klart kjæresten min liker oppmerksomhet fra en han synes er smashing og iallefall før har vært svak for..

Skrevet

Er det ikke lov å like statuser og bilder på Facebook til folk av det motsatte kjønn som har kjærste når man selv er singel?

Klart det er lov, og det gjør da jeg også. Men om en dame som ALDRI før hadde likt kjæresten din sine statuser plutselig begynte å like og poke hva hadde du tenkt da? "ha dette var hyggelig"???

Faen! Jeg må virkelig skjerpe meg. For jeg liker statuser som skrives uavhengig av om folk er single eller har kjærster. Jeg liker statusene på bakgrunn av hva som er skrevet.

Skrevet

Klart det er lov, og det gjør da jeg også. Men om en dame som ALDRI før hadde likt kjæresten din sine statuser plutselig begynte å like og poke hva hadde du tenkt da? "ha dette var hyggelig"???

Klart det er lov, og det gjør da jeg også. Men om en dame som ALDRI før hadde likt kjæresten din sine statuser plutselig begynte å like og poke hva hadde du tenkt da? "ja dette var hyggelig"???

Skrevet

Det er helt normalt å være kontaktsøkende på gamle venner når man blir singel. Man trenger folk rundt seg, og det er ikke underlig i det hele tatt. Jeg synes du overdramatiserer og er smålig. Hva med å invitere henne på middag og vin, og bli kjent med henne?? Kanskje hun ikke er farlig i det hele tatt, bare på et sted i livet sitt der hun trenger vennene sine.

Anonym poster: 27c7c7f5a68ac7b6df2221359152f5f2

• Liker 2
Skrevet

Det er helt normalt å være kontaktsøkende på gamle venner når man blir singel. Man trenger folk rundt seg, og det er ikke underlig i det hele tatt. Jeg synes du overdramatiserer og er smålig. Hva med å invitere henne på middag og vin, og bli kjent med henne?? Kanskje hun ikke er farlig i det hele tatt, bare på et sted i livet sitt der hun trenger vennene sine.

Og kanskje jeg skal begynne å være kontaktsøkende hos mine beilere...

Skrevet

Og kanskje jeg skal begynne å være kontaktsøkende hos mine beilere...

Hva får deg til å tro at denne kvinnen er ute etter mannen din på noe annen måte enn det vennskapelige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...