Gjest Evans Skrevet 12. januar 2013 #1 Skrevet 12. januar 2013 Jeg lurer veldig på om jeg skal selge leiligheten min snart. Prisene i området har steget utrolig mye, og jeg ser like leiligheter som hva jeg har gå for utrolig mye. Så jeg ville tjent veldig, veldig godt på å selge nå. Det som holder meg igjen er at jeg har arvet leiligheten av min mor, og føler meg veldig knyttet til den pga henne. Hun har selv bodd der i mange år og er var veldig glad i den. Den ligger også utrolig fint til med en fantastisk utsikt, og jeg har bodd der mange år og blitt glad i både den og området rundt. På den annen side er det alltid en fare for utbygging i området. Leiligheten bør også pusses opp om noen år; males og slipe gulvene (badet er fint). Kjøkkenet er også veldig lite og jeg har alltid ønsket meg stor kjøkken med sitte plass og aller helst en peis på kjøkkenet. Leiligheten har mange upraktisk løsninger. Man ser det nok ikke med en gang, men etter å ha bodd der i mange år forstår man at ting kunne vært bedre. Jeg lurer også på om jeg rett og slett er litt lei leiligheten og sameiet? Folk har flyttet mye inn og ut de siste årene (ettersom prisene har steget har folk ønsket og selge), og jeg trives kanskje ikke like godt. Som dere forstår dras jeg veldig i to retninger her. Det er ikke slik at jeg virkelig trenger å selge; har ikke noe umiddelbart behov for pengene, ingen planer om familieforøkelse eller lignende Hvordan tar man avgjørelsen om man skal selge eller ikke? Hvordan tok du avgjørelsen da du solgte din leilighet?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Jeg lurer veldig på om jeg skal selge leiligheten min snart. Prisene i området har steget utrolig mye, og jeg ser like leiligheter som hva jeg har gå for utrolig mye. Så jeg ville tjent veldig, veldig godt på å selge nå. Det som holder meg igjen er at jeg har arvet leiligheten av min mor, og føler meg veldig knyttet til den pga henne. Hun har selv bodd der i mange år og er var veldig glad i den. Den ligger også utrolig fint til med en fantastisk utsikt, og jeg har bodd der mange år og blitt glad i både den og området rundt. På den annen side er det alltid en fare for utbygging i området. Leiligheten bør også pusses opp om noen år; males og slipe gulvene (badet er fint). Kjøkkenet er også veldig lite og jeg har alltid ønsket meg stor kjøkken med sitte plass og aller helst en peis på kjøkkenet. Leiligheten har mange upraktisk løsninger. Man ser det nok ikke med en gang, men etter å ha bodd der i mange år forstår man at ting kunne vært bedre. Jeg lurer også på om jeg rett og slett er litt lei leiligheten og sameiet? Folk har flyttet mye inn og ut de siste årene (ettersom prisene har steget har folk ønsket og selge), og jeg trives kanskje ikke like godt. Som dere forstår dras jeg veldig i to retninger her. Det er ikke slik at jeg virkelig trenger å selge; har ikke noe umiddelbart behov for pengene, ingen planer om familieforøkelse eller lignende Hvordan tar man avgjørelsen om man skal selge eller ikke? Hvordan tok du avgjørelsen da du solgte din leilighet? Om du ikke har det travelt med å selge (og leiligheten er lett omsettelig) så bruk god tid på å finne noe nytt som passer til kriteriene dine først. Jeg tok avgjørelsen om å selge mye slik du ser ut til å gjøre: de som flyttet inn var mer bråkete naboer enn de som flyttet ut, leiligheten var litt upraktisk, men jeg lette i nesten et år før jeg fant noe med god nok planløsning i rett prisklasse. Når jeg først fant den "visste" jeg at det var rett å selge. Anonym poster: 2a5104c67625e80c4ba1ceca531fe552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå