Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en stor bunke foreldre og barn som jeg skummer igjennom. Det fine med bladet er at det er reklame på annenhver side, slik at jeg slipper å snu det hele tiden. På den andre siden hadde baldet ikke vært så tykt hvis det ikke hadde bestått av 1/3 apotekreklame, i tillegg til all annen reklame.

Det som særlig forundrer meg er at alt de viser i bladet er jo sykt dyrt! Både av interiør, klær, "tilbehør" som termoser og matbokser, kort sagt ALT!

På toppen av det hele så ser det ut som om at de sminker forsidepikene for å få de til å se mer delikat ut. Det skulle virkelig ikke være nødvendig, og er kanskje det jeg reagerer mest på.

Etter å ha troklet igjennom bladene ser jeg at det ikke er noe for meg. Selv om de har en og annen relevant artikkel om familieøkonomi ol. Synd..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, leser kanskje 5 sider i det bladet, resten er piss. Reklame i en eller annen form, enten direkte, barn som viser klær og sko, kule ting de har kommet over...Lite nyttig om barn og foreldreskap.

Skrevet

Veldig mykje reklame og dyre ting, ja. Dyrt barnetøy og artiklar om feriereiser folk flest berre kan drøyme om... Dei har fine artiklar om barn/foreldre innimellom, men desse sidene er ein veldig liten del av bladet.

Skrevet

Ja jeg syns første bladene jeg leste når jeg abbonerte så var det mye bra og jeg kjente meg godt igjen som småbarnsmor, men de siste årene jeg hadde bladet ble de mer bladd fort igjennom og bare liggende og det var ikke noe nytt eller spennende. Dyre klær og sko og reklameartikler ser jeg glatt over.

Skulle ønske de fokuserte litt mer på den gjennomsnittelige småbarnsmammaen.

Skrevet

Og så kaller de det _foreldre_ og barn. Det er jo i hovedsak vendt mot kvinner. Ikke veldig mye der som er interessant for foreldre eller for mannen. Det er neppe pappa som kjøper bladet!

Skrevet

Og så kaller de det _foreldre_ og barn. Det er jo i hovedsak vendt mot kvinner. Ikke veldig mye der som er interessant for foreldre eller for mannen. Det er neppe pappa som kjøper bladet!

Einig i det. Litt for mykje interiør, mote og cupcakes... For min del au.

Skrevet

Jeg er enig jeg også. Jeg ble fristet til å abonnere på bladet, rett og slett fordi abonnement + POP-jakke var billigere enn bare POP-jakke som jeg uansett ville kjøpe til ungen, men jeg tror nok jeg sier opp etter året jeg betalte for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...