Gå til innhold

Skal jeg betale for Møteplassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 29, fra Oslo, uten barn og i bra jobb. Jeg har lyst til å treffe noen hyggelige menn, flørte litt og se om det kan bli noe mer. Har lest litt rundt omkring her og andre steder om de forskjellige nettdatingsidene, men blir ikke helt klok.

Jeg har opprettet en gratisprofil uten bilde på Møteplassen. Skjønner jo at det ikke genererer de mest intelligente meldingene og jeg kan leve med å overse de useriøse dersom det dukker opp en og annen skikkelig bra med ikke altfor lange mellomrom. Har sett noen bra profiler der blant mange skikkelig elendige, men sånn er det vel?

Prøver å tenke på hvilken side jeg vil at min potensielle partner skal velge. Tenker at han er kvalitetsbevisst og går for siden der han kan treffe seriøse og oppegående jenter, samtidig som han ikke er desperat og derfor har en litt avslappet forhold til det å treffe den rette.

Hva vil dere anbefale meg? Det er nokså dyrt pga lang bindingstid på de fleste, så det er jo ikke bare bare å prøve dem ut!

Anonym poster: 478e21d3dd49289d99a36d88e14ef0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke brukt penger på Møteplassen! Håpløst tragisk fullt av mennesker som sender uintelligente meldinger. Langt mellom passende kandidater og de er sikkert superpopulære blant jentene!

Jeg er litt eldre enn deg og trives beste på Sukker. Jeg får færre veldig mange færre meldinger der, men 90% er seriøse henvendelser.

Anonym poster: 478e21d3dd49289d99a36d88e14ef0aa

Skrevet

Bor du i Oslo er sukker et must - for menn ihvertfall. Og som dame trenger du ikke å betale engang!

Det er vi menn som gjør det, og dere damene kan se hele profilen, og sende og motta meldinger.

Type menn eller damer er nok som samfunnet generelt, da det er veldig veldig mange der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...