Gå til innhold

Søken etter den perfekte jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er på jakt etter den perfekte jeans.

Jeansen jeg leter etter bør være mellomhøy i livet, ikke for slimfit - gjerne litt rett i bena. Og jeg vil gjerne at den skal være i ordentlig dongeristoff, ikke tynt stoff med masse stretch.

Mitt favorittmerke for mange år tilbake var Crocker-jeans, men det merket finner jeg ikke lenger (J & C- butikkene er lagt ned).

Noen som har noen tips til bukser som kan oppfylle kriteriene mine?

På forhånd stor takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde sjekke om det finnes en butikk som fører 7 For All Mankind i nærheten av der du bor! :)

Skrevet

Du burde sjekke om det finnes en butikk som fører 7 For All Mankind i nærheten av der du bor! :)

Takk, det skal jeg sjekke ut.

Levis :hjerte:

Jeg var og prøvde noen Levis-bukser her om dagen. Da prøvde jeg blant annet Denim-curve (?), og buksen var fin den, men jeg synes det ble for mye stretch. Føres feks 501 fortsatt, vet du det? Jeg tror ikke jeg har prøvd 501 på ca 15 år, hehe..

:)

Skrevet

Jeg sverger til Levis og PePe Jeans

Skrevet (endret)

Takk, jeg skal sjekke ut de merkene dere har nevnt. Jeg googlet dem, og utifra bildene jeg så av diverse jeansmodeller, ser det lovende ut.. :)

Endret av Solsikke
Skrevet

Takk, det skal jeg sjekke ut.

Jeg var og prøvde noen Levis-bukser her om dagen. Da prøvde jeg blant annet Denim-curve (?), og buksen var fin den, men jeg synes det ble for mye stretch. Føres feks 501 fortsatt, vet du det? Jeg tror ikke jeg har prøvd 501 på ca 15 år, hehe..

:)

501 finnes :) De fleste curve id jeansene er strechy, Men det er en svart i demi som ikke er strech. Du burde ta deg en ture innom Levis store hvis du har i nærheten av deg da :)

• Liker 1
Skrevet

Diesel og Nudie kommer ofte i tykt stoff og ikke disse slaskete greiene som jeg også hater. Enkelte Only-bukser også, men der sliter man vel litt med å få noe annet enn lavt liv kanskje? Tror ikke Nudie har noe med rette bein, ihvertfall ikke sist jeg sjekket...

Anonym poster: 229998ef0c0759ffc37ef1907674388b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...