Gå til innhold

Passe hans lillesøster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kommer min samboers lille søster hit. Hun er syv år gammel, veldig livlig og nydelig jente. Problemet her er at vi har stue og soverom i ett, så når hun legger seg på kvelden er det vanskelig å få henne i seng. Vi har prøvd en gang før, da endte det med at hun dro hjem ti på kvelden. Men har hun eget rom er det ingen problem, litt med bråk og slikt å gjøre. Dermed tenkte jeg at det er greit om hun er sliten på kvelden, og klar for å sove.

Så vi må ha noe å gjøre. Akkurat nå venter jeg på lønning den 20. så jeg har ikke stort av penger, vi kan dermed ikke gjøre noe dyrt noe denne gangen. Men jeg har handlet inn pølser og spagetti, tenkte vi kunne lage noe slikt (er visst veldig populært for henne)

Hva kan vi gjøre? Vi bor nærme byen, gå-avstand. Men hun orker ikke gå så mye, eller shoppe i butikkene. Litt for liten enda, og da blir det fort grin og uvennskap. På kvelden tenkte jeg vi kunne se film, men hun kommer tidlig på dagen. Så jeg tenker det er greit å ha noen ideer på hva vi kan gjøre, slik at hun selv kan bestemme litt. Så det blir en best mulig opplevelse ut av det hele.

Noen fine, flotte tips å få her tro?

Anonym poster: 68b077c9c35b331747aa6dc3342783ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølser og kakao i sekken og ut i skog og mark. Samle ting som ser spennende ut og lag kunst når dere kommer hjem :)

Skrevet

skøyter, ake eller annen aktivitet ute gjør at mine barn sovner godt på kvelden... :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Lage borg eller figurer i snøen. Man kan jo finne på mange aktiviteter som er gratis.

Ake, dra til nærmeste lekeplass, og så lage middag sammen hjemme, bake noe/lage vafler (noe som tar litt tid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...