Gå til innhold

Noe som ikke stemmer mellom meg og kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

I noen uker når har jeg følt at det er noe som ikke helt stemmer mellom meg og kjæresten. Jeg klarer ikke å sette fingeren på det og det irriterrer meg veldig. Vi har vært sammen i tre år, elsker hverandre, bor sammen og har det utrolig fint sammen. Allikevel har jeg følt det er noe som ikke stemmer, ingenting har forandret seg i de siste månedene. Kanskje det er nettopp det som er problemet? Jeg aner ikke, jeg føler dette er noe jeg bør ta opp med henne, men jeg vet ikke hvordan og ikke hva jeg skal si, ettersom jeg ikke selv vet hva jeg mener ikke stemmer. Det er en følelse jeg har bare, jeg elsker henne like mye som jeg alltid har gjort, jeg har fortsatt følelser for henne, så det er ikke noe slikt.

Hvordan skal jeg forklare dette for henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle til å skrive "lol kvinner" eller noe annet nedsettende om denne type tanke og følelse-virvarr som kvinner ofte har, men så så jeg at det var en mann som skrev dette.. Jeg ble litt satt ut.

Skrevet

I noen uker når har jeg følt at det er noe som ikke helt stemmer mellom meg og kjæresten. Jeg klarer ikke å sette fingeren på det og det irriterrer meg veldig. Vi har vært sammen i tre år, elsker hverandre, bor sammen og har det utrolig fint sammen. Allikevel har jeg følt det er noe som ikke stemmer, ingenting har forandret seg i de siste månedene. Kanskje det er nettopp det som er problemet? Jeg aner ikke, jeg føler dette er noe jeg bør ta opp med henne, men jeg vet ikke hvordan og ikke hva jeg skal si, ettersom jeg ikke selv vet hva jeg mener ikke stemmer. Det er en følelse jeg har bare, jeg elsker henne like mye som jeg alltid har gjort, jeg har fortsatt følelser for henne, så det er ikke noe slikt.

Hvordan skal jeg forklare dette for henne?

Jeg ville nok prøvd å la være å si noe ei stund til. Å komme med noe sånt, uten å kunne være konkret, blir ofte bare tull.

Hvis du er litt oppmerksom, prøver å endre litt på de tingene du kan endre på, og tar tiden til hjelp, vil det enten gå over - eller du vil finne ut konkret hva som ikke er som det skal være.

Først da tenker jeg at du bør prate med henne om det.

Skrevet

Skulle til å skrive "lol kvinner" eller noe annet nedsettende om denne type tanke og følelse-virvarr som kvinner ofte har, men så så jeg at det var en mann som skrev dette.. Jeg ble litt satt ut.

Skulle til å skrive "lol kjerring" eller noe annet nedsettende om denne type usaklige kommentarer rundt andre menneskers følelsesliv, men så så jeg at det var Miley Cyrus som skrev dette... så bare... ja... ble litt satt ut.

• Liker 6
Gjest Wei Wei
Skrevet

Men hva er det som er annerledes? Har du mindre lyst til å være sammen med henne? Mindre interessert i å høre hvordan dagen hennes er? Irriterer hun deg mer (uten at hun gjør noe spesielt)?

Kan det hende at forelskelsesrus bare gikk over og hverdagen kom?

Skrevet

Du må få mere tak i hva som ikke stemmer før du bringer dette på bane. Du sier dere elsker hverandre og har det utrolig fint sammen. Hva er det da som ikke stemmer?

Gjest nobilian
Skrevet

Skulle til å skrive "lol kjerring" eller noe annet nedsettende om denne type usaklige kommentarer rundt andre menneskers følelsesliv, men så så jeg at det var Miley Cyrus som skrev dette... så bare... ja... ble litt satt ut.

Hahaha, comedy queen.. :D

Gjest brutal mann
Skrevet

Hvis noe ikke stemmer, så noe endret seg. Hva?

Skrevet

Jeg er enig med de som sier at du bør ha litt mer tak på hva som ikke stemmer før du sier noe til henne.

Ellers kan jeg si at jeg har opplevd det samme et par ganger, og da uten å si noe, fordi jeg ikke kunne sette fingeren på hva det var. Det gikk over, og jeg innså i tillegg at denne følelsen kom når jeg selv var sliten eller følte at noe ikke stemte hos meg selv. Den samme følelsen av at noe ikke stemmer har kommet igjen etter at jeg innså at den lå hos meg, men nå kjenner jeg den igjen, og kan tenke etter hva det er i mitt liv som plager meg. Og så vurderer jeg om det er noe jeg bør fortelle kjæresten om, eller om jeg bare tar tak i det som plager meg og ordner det på egen hånd.

Anonym poster: 83230ad24750c162a5fcf3c27cc4e905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...