AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvis man er ute å kjøre, blir stoppet av politiet, kan man da miste lappen på stedet? Og hva skjer da? Får man lov å kjøre hjem først, eller må man da bare la bilen stå? Hva om man er noen kilimeter fra hjemmet bare, eller har det ikke noe å si? Kjører politiet deg hjem eller er det eget ansvar bare? Anonym poster: 75c0af0747721301d96b52c71be6df06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #2 Del Skrevet 11. januar 2013 Tror det kommer litt an på hvorfor du mister lappen. Om du er beruset så får du helt klart ikke kjøre hjem, om du har blitt tatt i å kjøre for fort er det mulig du får lov til å kjøre hjem. Tror politiet av og til gjør det for deg om du ikke kan ringe noen, ellers må man vel ringe etter tauing. Anonym poster: 1b34253fc6b918c03576cc8944d56818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderpig Skrevet 11. januar 2013 #3 Del Skrevet 11. januar 2013 En kompis mistet lappen, kjørte alt for fort. Ble stanset i en lomme på e18, og bilen ble stående. Politiet kjørte han på jobben (ca 10minutters kjøretur) og samboeren min måtte kjøre å hente bilen + kameraten senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 11. januar 2013 #4 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg mistet lappen, kjørte alt for fort på e18. Jeg fikk med et ark som jeg skulle vise dersom jeg skulle bli stoppet av en annen patrulje hvor det stod at jeg hadde tillatelse til å kjøre frem til et visst tidspunkt slik at jeg skulle få bilen hjem. Men det var flere som ble stoppet i samme kontroll som måtte parkere bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 12. januar 2013 #5 Del Skrevet 12. januar 2013 Det samme skjedde med meg, fikk en lapp hvor det stod at jeg fikk lov å kjøre videre. Er veldig glad for at jeg fikk den lappen siden jeg var i Trondheim og skulle hjem til Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 12. januar 2013 #6 Del Skrevet 12. januar 2013 Er det vanskelig å overholde fartsgrensene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 12. januar 2013 #7 Del Skrevet 12. januar 2013 Er det vanskelig å overholde fartsgrensene? Ja. De setter stadig ned fartgrensene på strekninger, de setter dem aldri OPP. også er det de tullete miljøfartsgrensene mellom kl ditt og datt i Oslo på vinteren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 12. januar 2013 #8 Del Skrevet 12. januar 2013 Ja, man kan absolutt miste førerkortet på stedet. Jeg ble fratatt førerkortet på stedet for en del år siden, og fikk en midlertidig kjøretillatelse som gjaldt i 4 timer slik at jeg kunne frakte bilen og meg selv hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #9 Del Skrevet 12. januar 2013 Exen mistet lappen på stedet pga fart. Bilen ble stående, og jeg måtte hente han. Ingen kjære mor der. Anonym poster: 30e6f7da669198976838b8789f836f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 12. januar 2013 #10 Del Skrevet 12. januar 2013 Er det vanskelig å overholde fartsgrensene? Ja, det er faktisk veldig vanskelig dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 12. januar 2013 #11 Del Skrevet 12. januar 2013 Ja, det er faktisk veldig vanskelig dessverre! Shame on you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 14. januar 2013 #12 Del Skrevet 14. januar 2013 Min mening er iallefall at dersom man mister lappen burde man da ikke få lov å kjøre hjem igjen heller.. Så i går en bil som kjøre som et svin på motorveien. Suste forbi oss i hvertfall 150. Holdt på å kjøre på flere biler og hadde ikke tid til å vente til folk kom seg over i høyrefeltet, men la seg utenfor feltet med engang bilene begynte å legge seg over. Støvskya bare stod rundt bilen. For å si det sånn, hadde jeg hatt registreringsnummret hadde jeg ringt politiet, og hadde jeg sett at bilen hadde blitt stoppet hadde jeg stoppet og fortalt politet det jeg hadde sett også. Ser folk hver eneste dag som ALDRI skulle hatt førerkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikkegjestlenger Skrevet 14. januar 2013 #13 Del Skrevet 14. januar 2013 Kanskje vanskelig å vite hva fartsgrensen er om den blir justert ofte. Men om man synes det blir vanskelig å holde seg under beslags-grensen bør man selge bilen og holde seg til buss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #14 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg var passasjer i en drosje da vi ble tatt, eller sjåføren da, han mistet lappen på stedet, men fikk tillatelse til å kjøre til sykehuset hvor jeg skulle. Da kjørte politiet foran. Dette var i Oslo. Anonym poster: 1f4a63a00ecb3b0350cdce98d88fb8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå