Gå til innhold

Har du noen gang hatt en "klaske-seg-i-panna-utrolig-pinlig" uttalelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mange....

Den jeg husker best er da jeg møtte ei venninne av moren min på butikken, og hun stanset opp og begynte å prate. Jeg kjenner henne ikke så godt, og prøvde å grave frem i hjernen hva jeg kunne snakke om, sånn type; "spør for å vise interesse".... Så kom jeg på at hun ventet barn, og jeg spurte;

"Ja, når er den store dagen for termin da, ser at det må nærme seg nå"

Ble brått stille fra venninnen til mamma før det kom;

"Jeg fikk en gutt for 2mnd siden"...

Kan vel si at samtalen døde ut og jeg følte behov for å forlate butikken snarlig....

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sto i prøve rommet i en kles butikk, min samboer forteller om at det har vært en ny knivstikking episode (dette skjedde i et område som er tungt belastet med sosialklienter fra alle verdens kanter og det ofte er kriminelle episoder med innvandrere som utspiller seg) jeg klarer å svare, "jaha, var det en innvandrer denne gangen og?" (det svarte jeg pga av det geografiske område som var oppgitt som gjerningsted) han nøler litt før han svarer "eeeh det vet jeg ikke" når jeg går ut av prøverommet, står det en famillie rett ved sidenav (som etter hudfargen og gjette ikke er fra norden) og ser olmt på meg..... kan tippe jeg vet hvorfor........

• Liker 6
Skrevet

En gang hilste jeg hjertelig på det jeg trodde var moren til en venninne av meg. Fikk et skrått blikk og "Jeg kjenner ikke deg" tilbake.

Så kom jeg på at denne moren har en enegget tvilling :hoho:

Det burde egentlig ikke være flaut, siden jeg vil tro eneggede tvillinger opplever slikt til stadighet. Men reaksjonen til søsteren opplevde jeg som om hun mente jeg var tullete som ikke forsto at jeg hilste på feil dame :sjenert:

• Liker 6
Skrevet

Ja. Vi spiste middag da jeg så på ei jente, hun hadde utslett i ansiktet og plutselig bryter det ut av meg "Hva er det utslettet der?", det blir stille og alle glaner på meg. Hun springer gråtende avgårde. Jeg ville si unnskyld, men hun ignorerte meg såpass at jeg aldri fikk sagt det.

Jeg ble vinket inn i tollen og spurte han i tollen om jeg skulle ta av jakka. Da sa han "Ja, hvis du har klær under så" hvor jeg sa "Nei" og kom med det verste latterbrølet. Jeg klarte ikke å stoppe og alle i tollen så sint på meg. De spurte flere ganger om jeg var ferdig snart. Jeg var flau samtidig som det ikke ville stoppe.

• Liker 5
Skrevet

Nå kom jeg på en til....... Vi var i Tyskland, en plass i tidligere øst... Skulle ta tog, og sto i ei sinnsvak lang kø (jeg hater kø), og tyskere kan virkelig dette med kø. Uansett; det var div utstillinger der, og jeg tok tak i et par røde skilt og holdt de opp til mannen min (han har bodd i Tyskland og snakker flytende tysk, jeg gjør ikke), og sier; "HøHø, tror jeg skal holde opp disse jeg, og få køen fort ombord, skikkelig NAZI ASSÅ..... " seriøst, det gikk en engel igjennom rommet, mannen holdt på å dø på seg, og jeg fikk noen utrolige stygge blikk fra tyskerene. Og for å sette kronen på tabben så prøvde jeg å ro meg i land. På tysk. Gikk ikke bra....

• Liker 6
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Satt med en kompis på kinarestaurant og diskuterte hva det engelske ordet for "gjøk" var. I fullt alvor, og sånn passe høylytt, foreslo jeg: "Gook?"

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Satt med en kompis på kinarestaurant og diskuterte hva det engelske ordet for "gjøk" var. I fullt alvor, og sånn passe høylytt, foreslo jeg: "Gook?"

Nå ble jeg så nysgjerrig at det måtte sjekkes. Cuckoo Bird heter det.

Gjest Lurifix
Skrevet (endret)

Pinlig var det vel ikke, men klask i panna var det.

På besøk hos en kompis så var jeg innom broren hans sitt rom og så på mens broren landet et fly i flight simulator. Landingen ble ikke helt perfekt så klarer jeg å si "ikke alle som er perfekt". Fyren er lam...

Endret av Lurifix
  • Liker 6
Skrevet

Pinlig var det vel ikke, men klask i panna var det.

På besøk hos en kompis så var jeg innom broren hans sitt rom og så på mens broren landet et fly i flight simulator. Landingen ble ikke helt perfekt så klarer jeg å si "alle som er perfekt". Fyren er lam...

Off.......men med min elendige humor så flirer jeg godt.......

Gjest Lurifix
Skrevet

Off.......men med min elendige humor så flirer jeg godt.......

glemte "ikke" inn i der men ja jeg klarte å si at ikke alle er perfekt til en lam fyr :fnise:

Skrevet

Hoho, presterte å spørre ei av de barnehageansatte om når hun hadde termin, tenkte det kanskje var 3-4 måneder igjen.

Rødmende ser hun på meg og svarer spakt; Jeg er ikke gravid jeg..."

Meg:....*stille*...... "Nei, se på klokka, må visst komme meg avgårde!" Mens jeg suser ut døra med Norvegia-reklamen i bakhodet...tralala.

(Heldigvis begynte poden i ny bhg ikke så lenge etterpå...)

Har også en tendens til å hilse/smile/nikke til folk som ser i min retning og hilser- til jeg innser at det var til personen bak meg. Jaja, sånn går det når man har jobbet i serviceyrket ei stund ;)

• Liker 2
Skrevet

GUDSKJELOV var det ikke jeg som kom med denne uttalelsen, og den passer vel kanksje mest i dumme-utsagn-tråden, men jeg slenger den ut her allikevel, jeg har aldri sett et menneske så rødt før.

Bestekompisen min sitter og holder seg rundt håndleddet leeeenge, før jeg spør hva han driver med. Han ser opp på meg, blunker et par ganger før han sier "ja, for det går vel an å kvele et menneske rundt håndleddet?". Han satt seriøst og prøvde å kvele seg selv - rundt håndleddet..

Da jeg var fjortis var jeg på Gran Canaria, og som alle vet er det maaange nordmenn der. Som den drittungen jeg var, snakket jeg stygt om sminken til jenta på bordet ved siden av med mormor, på norsk selvfølgelig. Gjett hvor hun var fra? Ja.. Riktig..

Senest for noen uker siden holdt kollegaen min en ingefær i hånda og snakket om at han skulle "ha sånn her purreløk i maten senere". :klaske:

• Liker 2
Skrevet (endret)

En blind mann lurte på om vi fortsatt hadde påskegodteri til salgs. Jeg sa at joda, vi har noen påskeegg igjen. Hva slags påskeegg var det? "Jo, de som er i den lilla pakningen"...stillhet.

Endret av Thalamus
  • Liker 4
Skrevet

Kom på en panneklask mamma hadde for mange år siden. Hun er ikke den som er mest stødig i engelsk, men det står ikke på viljen når hun må.

Pappa var på den tida instruktør for en korpsgruppe på den lokale skolen, og de var ute på marsjøvelse. Telefonen hjemme ringer, og en engelsktalende mann spurte etter pappa. Mamma klarer ikke å komme på hva "korps" er på engelsk, så hun svarer noe slikt som " Sorry, he is out marching with the korps (corpse)" :hoho:

• Liker 10
Skrevet

Kom på en panneklask mamma hadde for mange år siden. Hun er ikke den som er mest stødig i engelsk, men det står ikke på viljen når hun må.

Pappa var på den tida instruktør for en korpsgruppe på den lokale skolen, og de var ute på marsjøvelse. Telefonen hjemme ringer, og en engelsktalende mann spurte etter pappa. Mamma klarer ikke å komme på hva "korps" er på engelsk, så hun svarer noe slikt som " Sorry, he is out marching with the korps (corpse)" :hoho:

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Du traff absolutt blink der, all den tid "gook" er det stygge kallenavnet på asiater, tilsvarende "p*kkis" og *n*ger". :opplyser:

• Liker 3
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Du traff absolutt blink der, all den tid "gook" er det stygge kallenavnet på asiater, tilsvarende "p*kkis" og *n*ger". :opplyser:

You don't say?

• Liker 1
Skrevet

Jepp, og dette var litt pinlig :flau:

• Liker 5
Skrevet

Da samboeren min og jeg nylig var begynt å date, skulle vi ha en kose kveld hjemme hos meg. vi hadde akkuratt spist opp middagen når strømmen gikk.

Han: oi, det ble mørkt, hva nå?

Jeg gjør ikke noe, vi kan jo bare se på dvd, da trenger vi ikke å ha noe særlig lys på uansett!

:klaske:

• Liker 6
Skrevet

stod i kø på Narvesen. Mannen foran meg så våt ut i håret,

og etter å nøye tenkt igjennom alt spurte jeg

; "Unnskyld meg, regner det ute?".....

Han så fortomlet ut på meg å svarte; "Nei."

Okiiii det var flaut, og når jeg så på han litt til innså jeg håret hans var fett.

At han ikke hadde vasket det...ÆSJ.

Da slo jeg meg over munnen...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...