Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger andres synspunkt på hva som skjer med meg. De siste dagene har jeg følt at jeg gradvis har blitt forelsket i en på jobbe. En som absolutt ikke er my kind of guy!

Vi har jobbet sammen i en uke og hatt mye med hverandre å gjøre. Begge har samboere, og jeg har aldri tenkt på han tidligere. Vi har småkranglet litt i løpet av denne uken, og han er veldig snill men ingen gentlemann som holder opp døren for meg. Likevel.. Klarer ikke slutte å tenke på han!

Jeg skal selvfølgelig ikke være utro, eller sende han melding eller noe men jeg bare klarer ikke å bli kvitt ham fra tankene miNe! Sitter å håper at han skal sende meg en melding eller ringe meg... Det verste er at han ikke er min type i det hele tatt, ikke utseendetmessig og ikke har vi like interesser heller. Kanskje jeg bare følte en seksuell tiltrekning til han? Eller kanskje jeg vil ut av forholdet jeg er i! Jeg gikk hele dagen og tenkte "gi meg et tegn om han er interssert i meg" og på slutten av dagen spurte han meg om jeg kunne vært sammen med en som hadde en sånn dialekt som han har..... Lurer på om det betyr noe.

Vet jeg er tåpelig, og man skal selvsagt ikke tenke på andre når man er i et forhold - men i praksis er det faktisk umulig.

Åh, det er så deilig å være litt forelsket!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr ikke nødvendigvis at du er forelska, selvom du er betatt. Så vidt jeg vet er det ganske normalt å bli betatt av andre selvom man er i ett forhold, spesielt om forholdet er inni en dårlig periode.

Du får tenke igjennom hva du vil gjøre videre med følelsene dine, men anbefaler deg ikke å ta noen drastiske besluttninger med en gang.

Tror du gresset er grønnere på andre siden...?

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Hehe, var visst ikke så spennende det jeg skrev men måtte bare få det ut ;) Jeg er jo bare betatt som du sier, og jeg skal jo ikke gjøre noe med det. Er ikke typen til det. Vil bare ha en melding av han. Egentlig vil jeg at han bare skal like meg, men han gjør ikke det, tror jeg.

Jeg og samboeren min er veldig like, har masse like interesser og han er drømmemannen min. Men han har gjort mye svært drøyt og jeg har funnet meg i så utrolig mye (selv om han er innmari snill) så jeg tror kanskje jeg er litt lei og savner å være singel.

Skrevet

Jeg lurer på om vi egentlig er skapt for å være sammen med en hele livet.

Skrevet

Jeg lurer på om vi egentlig er skapt for å være sammen med en hele livet.

Tror jeg ikke....

Anonym poster: 0390aabd2d76ab9715694808124de80d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...