Gå til innhold

Samantha fox, hvorfor var hun så populær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle snakket om puppene hennes, som etter min mening verken er pene eller store. Kanskje var hun litt søt, men musikken er grusom !

Noen menn fra 80 tallet her?

Anonym poster: 12c47beef7be93855253cfc1ef6890d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja.. det var vel noe med at internett ikke fantes, og Sam var noen av de få som "leverte varene". Men er uenig i det var direkte stygge pupper å titte på. Dog, jeg var mer fan av Maria Whittaker jeg da.

..og Suzanne Mizzi!

Edit: Kultur, litteratur og musikk? :Hehe:

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Jeg er mann som var i "rett" alder på den tiden, og jeg tenkte nylig på det samme. Det var nok mest et veldig godt markedsført kommersielt fenomen. Det er sånn bransjen har drevet i alle år, man finner en person som man gir en elendig kontrakt, markedsfører dem opp i skyene, og erstatter dem med noen andre når de har blitt så kjent at de mener de kan kreve bedre kontrakter.

Anonym poster: fce2cff62d2806f66f381ae3c835c1c9

Skrevet

Jeg syns Rhianna sin musikk er grusom, og jeg syns 90% av imaget hennes baserer seg på utseende. Slik var det med Samantha Fox også.

Skrevet

Hun var ung, sexy, spilte på sex og hadde noen store hits.

Nå synes mange at Pippi og Kate er Guds gave til alle menn.

Om 30 år vil de samme sikkert tenke "hva i helvete var det vi tenkte på"

Gjest HankySpanky
Skrevet

Tits

Er du 13-14 og en blond puppemodell plutselig blir markedsført med sang og pupp, ja da blir hun populær......eh....så lenge man ikke har internett, og det hadde vi jo ikke.

Skrevet

Husker at jeg i førskolealder fikk vite av et par eldre gutter at "Samanta Fox, hun er sexy" sagt omtrent som man ville si "Oslo er hovedstaden i Norge" Sånn var det bare, opplest og vedtatt.

Disse guttene var neppe gamle nok til å vite betydningen på ordet sexy de heller :fnise:

Skrevet

Norske Bladet Topp hadde intervjuer og digre plakater.

MTV var større enn alle ting på internet er nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...